לימודי ספרדית לבני נוער בסאמר סקול בספרד – חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת

לימודי ספרדית לבני נוער בסאמר סקול בספרד – חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת

חודשי הקיץ והחופש הגדול מהווים הזדמנות מצוינת להעניק לבני הנוער שלנו חוויה מעשירה ומהנה בעת ובעונה אחת, חוויה יוצאת דופן אותה לא ישכחו (ולא ירצו לשכוח) כל ימי חייהם. במסגרת סאמר סקול בספרד לומדים ספרדים, וגם אנגלית, בצורה אפקטיבית ומהנה גם יחד

מה כולל סאמר סקול בספרד אשר הופך אותו לאופציה אטרקטיבית כל כך עבור בני נוער, לדרך מעולה להעביר כמה שבועות טובים בחופשת הקיץ? אינספור בני ובנות נוער אשר התנסו בחוויה זו ממליצים עליה בחום רב.

סאמר סקול בספרד – מה זה כולל ומהם היתרונות?

אז מה בעצם כולל מחנה סאמר סקול בספרד? ובכן, מדובר במחנה קיץ הנערך במרכז "פרנסיסקו דה ויטוריה" הממוקם במדריד – אחת הערים המעניינות והתוססות ביותר באירופה כולה. במסגרת מחנה זה נאספים יחד בני נוער ממדינות שונות בעולם, על מנת ליהנות יחד מכמה דברים שונים – כמובן שאחת המטרות העיקריות של הסאמר סקול הוא לימוד ספרדית, וקיימת גם אפשרות של לימוד אנגלית. הלימוד נעשה הן באמצעות שיעורים מסודרים עם מורים מנוסים המתמחים בדיוק בקהל יעד זה והן באמצעות אינטראקציה בין בני הנוער, אשר רובם המכריע אינו חולק שפת אם משותפת. כמובן שגם השהייה בספרד עצמה מהווה יתרון בפני עצמו. אין דרך טובה ואפקטיבית יותר ללמוד שפה מאשר לשהות במקום בו דוברים שפה זו, וכאשר מדובר במחנה מרוכז עם אנשים רבים באותו גיל אשר מגיעים כולם עבור מטרת למידת השפה, האפקטיביות היא מקסימאלית. כך, בכמה שבועות ספורים לומדים הילדים ספרדית ברמה שקשה להגיע אליה גם במהלך שנה שלמה של לימודים בארץ, למשל, ולרוב חוזרים מהמחנה כאשר הם דוברים ספרדית באופן חלקי פחות או יותר, אך משמעותי.

מלבד ללימוד היעיל של ספרדית (ואנגלית, כאמור, למעוניינים בכך), מספק הסאמר סקול בספרד הזדמנות פז להכיר ולהתיידד עם בני ובנות נוער רבים באותם הגילאים מכל רחבי העולם. כפי שמעידים רבות ורבים שכבר השתתפו במחנה מסוג זה, מדובר ביצירת ידידויות וחברויות אשר נשארות ונמשכות למשך שנים לאחר מכן.

בנוסף לשיעורי הספרדית כולל המחנה גם פעילויות רבות ושונות, כמו גם טיולים במדריד והסביבה, לכל האטרקציות והמקומות אליהם חולמים בני נוער להגיע. כל אחת ואחד מקבלים חדר משלהם, ותנאי השהייה נוחים ומהנים עבור כולם.

מה עוד אפשר לבקש חוץ מזה?… אם אתם רוצים לספק לבני הנוער שלכם חוויה בלתי נשכחת, שגם תעשיר אותם ותאפשר להם ליצור חברויות ולרכוש שפה חדשה, כדאי לבחון אפשרות זאת לעומק…

קרדיט: depositphotos
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh