רחובותים תתחדשו… יש לכם פורטל אינטרנט

רחובותים תתחדשו… יש לכם פורטל אינטרנט

תושבי רחובות היקרים, רשת ״פור יו״ גאה להשיק את פורטל האינטרנט ״רחובות פור יו״ רגע לפני השנה החדשה, רשת ״פור יו״ הינה רשת של פורטלים חברתיים שבאה לתת במה מקומית בכל עיר בו היא מקימה פורטל… לתושבים. כל המערכת עובדת כדי שאתם תהיו מעודכנים לא רק ברמה העירונית אלא ברמת החצר הקרובה.

נהיה כאן כדי לסייע חברתית, בתרומות ומיזמים קהילתיים, נהיה כאן כדי לשמוע אתכם, את דעתכם, את מחשבותיכם, לחשוף את כשרונותיכם, בכתיבה, בשירה ובדיווח חדשותי. תוכלו לכתוב על הכל (באמצעות המייל האדום בדף הבית), לפרגן לעסקים, ולהתלונן עליהם, תוכלו להעביר דרכנו שאלות להנהלת העיר או לאנשים שלא נגישים אליכם, בקיצור אנחנו פה בשבילכם.

אנו נשמח לשמוע מה אתם חושבים על הפלטפורמה האינטרנטית שלנו, מה הייתם רוצים שנוסיף, שנשנה אם בכלל, רחובות היא עיר מגוונת וצבעונית ואנו נעשה הכל כדי לגעת בכולם/ן ולדבר לכולם/ן. אנחנו תמיד קשובים וערניים לביקורות שלכם, להערות ולהארות.

בקרוב מאוד, נשתף אתכם במיזמים החדשים ובהפתעות שהכנו לעירכם, אנו בטוחים שנצליח להתחבר ולמצוא יחד שפה משותפת, כזו שתפרה את שני הצדדים.

ברצוננו להודות למפרסמים שנותנים בנו אמון מראש ומזמינים את שאר העסקים לקחת חלק בפרסום באתר. אנו מאחלים לכם חווית גלישה נעימה ובהצלחה גדולה לכולנו.

המייל שלנו, לכל מה שבא לכם לשאול, או לכתוב לנו:

rehovot4u.mail@gmail.com

תודה,

הנהלת האתר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh