הרשמה למפגשי היכרות ברשת גני חלומוטף: כל הקודם זוכה!

הרשמה למפגשי היכרות ברשת גני חלומוטף: כל הקודם זוכה!

ההרשמה למפגשי היכרות ברשת גני חלומוטף של החברה העירונית רחובות תפתח השבוע – כל הקודם זוכה. 1.1.21 בחצות – בלילה שבין חמישי לשישי.

ההרשמה למפגשי ההיכרות של רשת גני חלומוטף תיפתח בלילה שבין חמישי לשישי, 1.1.2021 בחצות, וגם השנה – כל הקודם זוכה.

ב-1.1.21, בדיוק בחצות (בלילה שבין חמישי לשישי), תיפתח האפשרות לשלוח מייל עם בקשה לתיאום מועד הכרות אישי, ובה יש לציין את הפרטים הבאים: שם הילד/ה, תאריך הלידה, טלפון ליצירת קשר וסניף מבוקש: חלומוטף בהולנדית, חלומוטף בפארק וחלומוטף אחוזת הנשיא.

את הבקשה יש לשלוח למייל הבא: rishum@halomotaf.co.il (יטופלו אך ורק בקשות שיגיעו החל מהמועד הנקוב).

רשת גני חלומוטף, פועלת משנת 2009, ומספקת לילדים חוויה התפתחותית גדושה בחום, אהבה והעשרה חינוכית, באמצעות תכנית לימודים מסודרת, עשירה וחווייתית הכוללת  סדר יום קבוע,  חוגים ופעילויות העשרה.  הצוות החינוכי הנו מוסמך, מנוסה, חם ואוהב שנבחר בתהליך השמה קפדני. כמו כן, הרשת פועלת על פי הסטנדרטים גבוהים אשר כוללים הפרדה בין חללי כל קבוצת גן  והחצר וכן הקפדה יתרה על בטיחות המבנה וההתנהלות היומיומית – עמידה בכל התנאים קפדניים – כיבוי אש, מקלט הכולל מיגון בפני גזים, שער ממוגן ומקודד, חצרות בטיחותיות ומפורדות בשער זו מזו, מתקנים נושאי תו תקן בכל אחת מכיתות הגן, מצלמות במעגל סגור וצוותים חינוכים שעוברים קורס עזרה ראשונה מידי שנה.

במסגרת פעילותם בגן, מקבלים הילדים ארוחת בוקר, ארוחת צהרים וארוחת מנחה. התפריט נבנה  על ידי תזונאית ילדים על מנת לספק את הצרכים התזונתיים שכה חשובים לילדים. מדובר בארוחות בריאות, מזינות, איכותיות, טריות וטעימות במטבח כשר, כשארוחת הצהריים כוללת מנה  בשרית.

לדברי מיטל רוקח, מנהלת רשת הגנים: "רשת גני חלומוטף מטפחת את הקשר ושיתוף הפעולה בין הבית לגן  וכוללת שירותי ייעוץ וליווי פדגוגי מידי יום גם לצוותים החינוכיים בגנים, גם לצוותי הנהלה וגם להורים. כל זאת, בכדי שהשפה בין הבית לגן תהיה זהה ואחידה, שתוכניות ההעשרה בגנים יהיו מותאמות לגיל ההתפתחותי של הילד ויסייעו בקידומו ובכדי לאפשר להורים לקבל את הכלים הרצויים והנכונים להתמודדות עם הילד בגיל הרך, ללא הוצאות כספיות נוספות לתשלום החודשי של הגן.

מתחמי הגנים הינם  מרווחים, מעוצבים וכוללים פינות משחק חווייתיות.

לצד הפן הפדגוגי, אשר מושם עליו דגש, הצד הרגשי והאישי של הילדים חשוב אף יותר, ולשם כך הצוות בגנים נבחר בקפידה והנו מוסמך, מקצועי וחם ואף כולן עוברות הכשרה שנתית להעמקה בסוגיות ולמידת דרכי התמודדויות בעבודה היומיומית".

לפרטים אודות הגנים בקישור הבא: https://www.ironit-rehovot.co.il/merkazim.asp?category=2252

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh