ממשיכים לשפר את חזות העיר

ממשיכים לשפר את חזות העיר

20 שנה לאחר שהותקנו לראשונה, החל מבצע ענק להחלפת הפחים המוטמנים ברחבי העיר.

בימים אלה החל פרויקט ענק להחלפת 300 פחים מוטמנים בעיר והתקנת פחים חדשים במקומם ובנוסף עליהם. הפחים החדשים שנבחרו אסתטיים יותר, קטנים משמעותית, בטיחותיים ונגישים.

ראש העיר, רחמים מלול: "המהפכה בתחום חזות העיר מגיעה גם לתחום הפחים המוטמנים. גם כאן אנו מחדשים עם הפחים הטובים ביותר שיש היום בשוק וזאת על מנת לשפר את השירות לתושבים. אני גאה שבחרנו דווקא בפחים המיוצרים בישראל, כחול-לבן".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "הפחים הקיימים סיימו את דרכם כבר מזמן. בשלוש השנים הקרובות נבצע החלפה הדרגתית של כל הפחים. המהלך הזה מתחייב מהשטח, ואין לי ספק שהוא ישפר משמעותית את השירות, הנראות והנוחות. במסגרת זו נוסיף עוד עשרות מוטמנים חדשים".

אגף חזות העיר באמצעות החברה למשק וכלכלה החל להוציא השבוע לפועל פרויקט ענק של החלפת כלל הפחים המוטמנים בעיר, והוספת פחים מוטמנים חדשים בנקודות שבהן נדרשת הצבת פחים כאלה. העבודות החלו השבוע בשכונת אושיות, ולאחריה ימשיכו לכיוון שכונת מילצ'ן, מרכז העיר וכן הלאה. העבודות ימשכו שנתיים, ובהנחיית ראש העיר, רחמים מלול- ההחלפה תחל  דווקא בשכונות הוותיקות יותר.

הפחים המוטמנים המשרתים את תושבי העיר כרגע דורשים החלפה בשל מצבם התחזוקתי אשר התיישן מאוד מאז התקנתם. כמו כן בשל השימוש בהם, החזות החיצונית שלהם דורשת החלפה.

את הפחים המוטמנים הישנים יחליפו מתקנים מוטמנים חדשים, תוצרת חברת "אלון" שזכו במכרז מטעם משכ"ל. המוטמנים החדשים קטנים משמעותית מהפחים הקיימים, מונגשים, בעלי מנגנון הגנה מנפילת אדם ובעלי חיים לתוך הפח, ובעיקר אסתטיים יותר למראה.

במקביל פועלת העירייה בימים אלה להוצאת מכרז להתקנת חיישנים חכמים בכל הפחים.

בסיום הפרויקט, אשר צפוי להיות מושלם בתוך שלוש שנים, יותקנו ברחבי העיר כ- 300 פחים מוטמנים חדשים, בהיקף של כ-10 מיליון שקלים.

ראש העיר, רחמים מלול: "מדובר באחד הפרויקטים הגדולים ביותר אותם מובילה העירייה  בעלות של מיליוני שקלים. המהפכה בתחום חזות העיר מגיעה גם לתחום הפחים המוטמנים. גם כאן אנו מחדשים עם הפחים הטובים ביותר שיש היום בשוק וזאת על מנת לשפר את השירות לתושבים. אני גאה שבחרנו דווקא בפחים המיוצרים בישראל, כחול-לבן. אני משוכנע שעם סיום העבודות התושבים ירגישו בשינוי ובנראות באופן מיידי".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "בשנתיים האחרונות פעלנו להחלפת המוטמנים בעיר. הפחים הקיימים סיימו את דרכם כבר מזמן. בשלוש השנים הקרובות נבצע החלפה הדרגתית של כל הפחים. חדשים המוטמנים החדשים אותם אנחנו מתקינים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש היום בשוק המהלך הזה מתחייב מהשטח, ואין לי ספק שהוא ישפר משמעותית את השירות, את הנראות ואת הנוחות. במסגרת זו נוסיף עוד עשרות מוטמנים חדשים במקומות בהם יש צורך".

מנכ"ל העירייה, דורון מילברג: "זהו צעד נוסף בשיפור השירות לתושבים. אנחנו מביאים לתושבי העיר את המוטמנים הטובים ביותר שיש, אסתטיים, נגישים ובטיחותיים. העבודות החלו השבוע בשכונת אושיות ויימשכו לשכונות נוספות בעיר לפי תכנית עבודה של העירייה , הכל בהתאם לקצב ההתקדמות בעבודות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh