תלמידי רחובות מחבקים את הלוחמים והלוחמות בחג החנוכה

תלמידי רחובות מחבקים את הלוחמים והלוחמות בחג החנוכה

למעלה מ- 600 חבילות הועברו לגדוד ארז, שמאמצת עיריית רחובות בשיתוף וועד העובדים.

לפני כשנתיים וחצי החלה עיריית רחובות באימוץ גדוד הלחמים "ארז" של המשטרה הצבאית. מאז הקשר נמשך ובימים אלה גם תלמידי רחובות לקחו חלק באימוץ, והכינו ל- 600 הלוחמים והלוחמות בגדוד חבילות שי מיוחדות לרגל חג החנוכה. בתי הספר שז"ר, רמת אלון וסיני השתתפו במבצע המרגש . השבוע אספו נציגי הלוחמים את החבילות והודו אישית לתלמידים ולתלמידות.

במרץ 2018 החליט ראש העיר, רחמים מלול כי עיריית רחובות בשיתוף עם וועד העובדים יאמצו ויחבקו את לוחמי גדוד המעברים. מדובר בגדוד שבו כ- 600 לוחמים ולוחמות, אשר אחראי על הביטחון בכ- 15 מעברים שבעוטף ירושלים, ומשתייך לחיל המשטרה הצבאית. חיילי הגדוד מבצעים עבודה חשובה בעומדם במוקדי החיכוך במחסומים, ונדרשים לבצע בדיקות ולגלות ערנות על מנת למנוע כניסת גורמים עוינים לשטח ישראל ולמנוע אירועי פעילות חבלנית.

האימוץ הינו במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של "יחד למען החייל" (הארגון המשותף של האגודה למען החייל וקרן לב"י), אשר אחראי לחבר בין גדודים לוחמים לבין חברות וארגונים לאימוץ חם ומחבק.

לקראת חג החנוכה, הוחלט כי גם תלמידי רחובות ייקחו חלק בחיבוק של הקהילה ללוחמים. בתי הספר שז"ר בניהולה של רויטל ברקאי, רמת אלון בניהולה של רונית מוסלר וסיני בניהולו של עימנואל סברי – נרתמו למשימה ותלמידיהם הכינו בשמחה חבילות שי מושקעות להעברה ללוחמים. בבית הספר רמת אלון הכינה תלמידת כיתה א' הרגישה לגלוטן חבילה שלימה שכולה מוצרים ללא גלוטן, המיועדת לחייל/ת עם רגישות זהה. השבוע הגיעו נציגי החיילים לאסוף את החבילות על מנת להעבירן ללוחמים וללוחמי הגדוד לקראת החג. למעלה מ- 600 חבילות נאספו.

רחמים מלול, ראש העיר: "התגייסות התלמידות והתלמידים מרגשת ומחממת לב. חינוך מצוין הוא לא רק להישגים אלא גם לערכים של נתינה והוקרה, והכרת הטוב כלפי הלוחמים והלוחמות ששומרים עלינו. אנו שולחים את החבילות בצירוף ברכת חג שמח ומאיר לחיילי הגדוד".

זוהר בלום, ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך: "גם בתקופה זו מתגלים תלמידי רחובות ברמת המעורבות והאכפתיות שלהם. אני גאה בבתי הספר שלנו , בתי חינוך לערכים ונתינה. כל הכבוד לכל מי שלקח חלק בפרויקט".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: "הירתמות בתי הספר ותלמידיהם למען החיילים הייתה הצלחה ואנו נמשיך בפעילות לחיבוק חם לחיילים ולחיילות – ככל שניתן".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh