אנשי השנה בקטגוריית מסעדנות

אנשי השנה בקטגוריית מסעדנות

הם כל השנה נמצאים בעשייה, בחיי הלילה, בספורט, במסעדנות וכמובן… בתרומה לקהילה. הם פועלים כאן ברחובות ובזכותם החיים שלנו נראים אחרת, החלטנו לחלוק כבוד ולהעמיד את האנשים היקרים האלה לשיפוטכם, מי הכי השפיע? מי הכי תרם? מי הכי השקיע ומי ראוי לתואר ״איש השנה של רחובות״ בקטגוריה הייעודית.

אז איך זה עובד:

ההצבעות חתבצעו דרך דף הפייסבוק שלנו, לכל קטגוריה יפתח אלבום ובו חמשת המועמדים שלנו, תנו לייק למועמד שלכם, או ליותר מאחד בסופו של התהליך, המועמד עם מספר הלייקים הגדול ביותר יזכה בתואר איש השנה.

חמשת המועמדים יעלו לפייסבוק באותו רגע והתחרות תינעל ב-2 באוקטובר בשעה 22:00

הלייקים יספרו בשעת הסיום וזו תהיה התוצאה הסופית, לייקים שינתנו אחרי לא ייספרו ולא ייחשבו.

ליד כל מועמד יצורף קישור, לחיצה על הקישור תפתח את הקטגוריה ובה תוכלו לקרוא לעומק על פועלם של המועמדים.

אנו כמובן מאחלים הצלחה לכל המועמדים.

קבלו אותם, אנשי השנה בקטגוריית מסעדנות:

אמיר שחר הבעלים של מסעדת אנגוס ומסעדת רות

אמיר שחר

אמיר שבבעלותו מסעדת שף לאירועים וותיקה ומצליחה בפארק המדע רחובות, פתח השנה עם שותפיו השף טל מרדכי ומשה לביא את מסעדת רות, החלבית והכשרה. מהר מאוד התעורר באז סביב המסעדה החדשה וההרצאות של מרצים בכירים בארץ כמו השף ישראל אהרוני, ליהיא לפיד, מיכל דליות, מיכל צפיר ועוד … רק הדגישו את הייחודיות של מסעדת רות והחשיבה המקורית של הבעלים.

יקי ניסנבאום בעלים של מא ביסטרו בר

יקי

קרוב ל- 20 שנה, מושג נצח במושגים של מסעדות וברים,  מא  ביסטרו בר ברחובות שוקק חיים. לאורך כל השנים, המקום של ניסנבאום ושותפיו הקפיד על מנות אוכל מוקפדות ויצירתיות. השנה הגדילו לעשות ואירחו במוסד הבילוי שלהם גם הופעות חיות של אגדות רוק כמו :מאור כהן, דנה ברגר וחמי רודנר.  יהיה מסקרן לעקוב אחרי הפעילות של מא ביסטרו בר בשנה הקרובה.

אלון פוקס – מסעדת אורבניק

אלון פוקס

אחרי שנים מאחורי הבר, פוקס עשה את זה לבד והקים במקום האמיליה את מסעדת אורבניק . עם תפריט מגוון ומעניין של אוכל רחוב מוכיח פוקס שאפשר להצליח גם בפינה שבה הרבה מסעדות אחרות כשלו לפניה.  עם תפריט יצירתי, אירוח משפחתי ומקום מושקע  אורבניק ופוקס מוכיחים שאפשר לחדש לקהל הרחובותי ועדיין להצליח.

זרח רוזנסון – מסעדת טרנזיט ומסעדת פיאטו

זרח

אחרי שבשנה שעברה הפתיעו רוזנסון ושותפיו עם מסעדת פיאטו האיטלקית, שהפכה לשם דבר בעיר רחובות. השנה הפתיעו לא פחות עם פתיחת טרנזיט. המסעדה האסייתית הוקמה במקומה של ג'פניקה שעברה למיקום אחר בפארק המדע . עם קהל נאמן ומסע פרסום מרשים, הפכה טרנזיט מהר מאוד לשם מוכר בקרב חובבי האוכל האסיאתי ברחובות. 

עומר עוקשי מסעדת המבורג

עומרי עוקשי

כבר מיום הקמתה מוכיחים עוקשי ושותפיו אלון גרפית ואבי מנשה שאפשר להתחרות ברשתות המבורגרים גדולות כמו בלאק עם הקפדה על איכות מזון ברמה הגבוהה ביותר וצוות מקומי, מוכר ומנצח. בהמשך, גם פתיחת סניף של BBB או וולפנייטס לא איימו על המבורג שרכשה לה במשך השנים קהל נאמן לקציצה הייחודית שלה, לתפריט הלייט נייט בשעות הקטנות ולצוות הוותיק ששמו הולך לפניו בכל העיר. המבורג כאן כדי להישאר ואנחנו מאחלים לסועדים בערים נוספות שהם יתרחבו ויגיעו גם אליהם.

לתחילת הצבעה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh