אנשי השנה בקטגוריית ספורט

אנשי השנה בקטגוריית ספורט

הם כל השנה נמצאים בעשייה, בחיי הלילה, בספורט, במסעדנות וכמובן… בתרומה לקהילה. הם פועלים כאן ברחובות ובזכותם החיים שלנו נראים אחרת, החלטנו לחלוק כבוד ולהעמיד את האנשים היקרים האלה לשיפוטכם, מי הכי השפיע? מי הכי תרם? מי הכי השקיע ומי ראוי לתואר ״איש השנה של רחובות״ בקטגוריה הייעודית.

אז איך זה עובד:

ההצבעות חתבצעו דרך דף הפייסבוק שלנו, לכל קטגוריה יפתח אלבום ובו חמשת המועמדים שלנו, תנו לייק למועמד שלכם, או ליותר מאחד בסופו של התהליך, המועמד עם מספר הלייקים הגדול ביותר יזכה בתואר איש השנה.

חמשת המועמדים יעלו לפייסבוק באותו רגע והתחרות תינעל ב-2 באוקטובר בשעה 22:00

הלייקים יספרו בשעת הסיום וזו תהיה התוצאה הסופית, לייקים שינתנו אחרי לא ייספרו ולא ייחשבו.

ליד כל מועמד יצורף קישור, לחיצה על הקישור תפתח את הקטגוריה ובה תוכלו לקרוא לעומק על פועלם של המועמדים.

אנו כמובן מאחלים הצלחה לכל המועמדים.

קבלו אותם, אנשי השנה בקטגוריית ספורט:

גיל יצחק – מכבי שעריים

גיל יצחק

חלוץ שהגיע למכבי שעריים של אלדד פרי מבני יהודה והעלה במו רגליו את הקבוצה לליגה הלאומית. הסטטיסטיקה אומרת מספרת את הסיפור: 12 שערים כבש גיל יצחק במדי מכבי שעריים.  6 מתוכם במשחקים שהקבוצה ניצחה 1:0 ועוד משחק שבו כבש צמד והקבוצה ניצחה 2:1 . אי אפשר לדמיין את מכבי שעריים עולה ליגה ללא השחקן הנפלא והשערים שכבש.

גור פורת – מועדון הכדורסל מכבי רחובות

גור פורת

הכדורסלן הוותיק שכבר ראה הכל בכדורסל הישראלי היה עמוד התווך בעונה הנהדרת של המועדון שבסיומה עלתה לליגת הלאומית. שלשות, מלחמה על כל כדור ומנהיגות. השנה ימשיך פורת עונה נוספת בקבוצה ואנו מצפים שימשיך לתרום מניסיונו לעולה בחדשה לליגה הלאומית.

הצמד אייל גולן, שינו זוארץ – הפועל חיים מרמורק

גולן

צמד הבעלים החדשים של הפועל מרמורק, מפיח בקרב האוהדים הנפלאים תקוות וחיים חדשים. אייל גולן, בן השכונה ושחקן עבר בקבוצה, הצליח אחרי לא מעט מאמצים לרכוש את הקבוצה עם איש העסקים שינו זוארץ.  כעת אחרי שהוסיף לקבוצה את השם "חיים" על שם סבו ז"ל נראה שאכן יש חיים חדשים בקבוצה. מחלקות הילדים והנוער מתפתחות, הקבוצה נבנית ומתחזקת עם שחקני רכש מרשימים ודרכה של מרמורק, לעבר הליגה הלאומית, נראית סלולה יותר מתמיד.

ג'ו מתתיה – עירוני רחובות כדוריד

ג׳ו מתתיה

המאמן שהגיע לקבוצה אחרי שירדה ליגה הצליח לגבש קבוצה מרשימה שכבר אחרי עונה אחת חזרה לליגה הבכירה. בדרך גברה הקבוצה על הפועל ת"א שהייתה יריבה עיקשת בצמרת. נראה שבשנה הבאה היא תהיה מוכנה כדי לבסס את עצמה בליגה הבחירה לשם היא אמורה להשתייך באופן קבוע.

אנסטסיה קירליוק – אלופת העולם באושו (קונג פו)

אנסטסיה

היא רק בתחילת שנות ה- 20 שלה והיא כנראה אלופת העולם היחידה מרחובות. אנסטסיה קירליוק כבר הפכה את המדליות שלה באליפות העולם באושו ספורט שמשלב כמה אומנויות לחימה סיניות  וביניהן קונג פו למסורת. גם השנה חזרה עם מדלית זהב על הצוואר בזכות הרבה עבודה קשה עם המאמן המסור שלה אלכסנדר פרנקל. עיריית רחובות תומכת בספורטאי האושו ולנו נותר רק לקוות שהספורט יוכרז כענף אולימפי ותהיה לנו מדליסטית אולימפית מקומית.

להצבעה ליחצו כאן

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh