סדרת המוזיקה לילדים 'מוסיפור' פותחת עונה

סדרת המוזיקה לילדים 'מוסיפור' פותחת עונה

סדרת המוזיקה לילדים 'מוסיפור' פותחת עונה שכל כולה חוויה ייחודית ומשולבת של תיאטרון, מחול, מולטימדיה, צלילים וסיפורים

בתחילת חודש נובמבר תיפתח העונה החדשה של סדרת המוזיקה המצליחה לילדים 'מוסיפור', בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני. הסדרה מיועדת לילדים בגילאי 12-5 והיא כוללת ארבעה קונצרטים לאורך השנה, שיתקיימו בימי שלישי, בשעה 17:30.

המופע הראשון, שיתקיים ב-8.11, הוא "קרנבל החיות" של סן סאנס וישולבו בו צלילים ותנועה יחד עם תזמורת הבמה הישראלית בניצוחה של טליה אילן והנגן\סולן, הפסנתרן אנדי פלדבאו. במסגרת המופע יושמעו הקטעים המפורסמים 'מעוף הדבורה', 'החתול המרקד' ו-'ריקוד הקאן קאן', וישתלבו בו דמויות של חיות צבעוניות. הופעתה של תזמורת הבמה הישראלית היא יחידה מסוגה בישראל, ומציעה חוויה יוצאת דופן, המשלבת בין מוסיקה קלאסית לאמנויות הבמה השונות – תיאטרון, מחול, ומולטימדיה.

קונצרט נוסף שתקיים תזמורת הבמה הישראלית ב-7.4 הוא קונצרט לפורים בשם "המכה אסתר". בקונצרט זה מוצג סיפורה של המכה אסתר, מנהלת קרקס מוסיקאלי נודד, שתלטנית וחסרת רגישות. סיפור זה משלב מוסיקה נהדרת, תיאטרון, שירה, צחוק קסמים ולהטוטים עד-לא –ידע בניצוחו של רוני פורת.

בהמשך יתקיים גם קונצרט ג'אז מיוחד לילדים מבית היוצר של "ג'אז חם" של חברת ההפקות 'שמיים', האחראית, בין היתר, על הבאת השמות החמים של עולם הג'אז העולמי לישראל. הקונצרט נקרא "פורגי ובס" והוא כולל את כל להיטי האופרה המפורסמת מאת גרשווין. בקונצרט ישתתפו זמרת ולהקה מארה"ב בהנחייתו של המנצח דודי זבה.

הסדרה תסתיים בקונצרט חגיגי מסדרת "צלילי קסם", בהנחייתה של ניצה שאול ובהשתתפות נגנים, רקדנים ושחקנים בתלבושות ססגוניות, אשר יציגו את המופע "אצו רצו השירים", המגיש את שיריה של מרים ילן שטקליס.

מנהלת המחלקה למוסיקה בחברה העירונית, ריטה וינוקור: "מדובר בסדרה מוסיקלית חינוכית למשפחות ולילדים בגילאי 5-12. המטרה של הסדרה היא לטעת בילדים חינוך מוסיקלי,  ולא רק למטרות בידור. אנחנו רוצים שכל ילד שייחשף למוזיקה הזו, היא תשאיר עליו את חותמה, כך שבהמשך כשהוא ישמע יצירות קלאסיות הוא יוכל לזהותן ביתר קלות". 

עלות כרטיס לקונצרט בודד היא 65 ₪, מנוי ל- 4 קונצרטים 220 ₪.

לרכישת כרטיסים ולפרטים נוספים ניתן לפנות, למחלקה למוסיקה בחברה העירונית רחובות בטל` 6683881/2 – 08 .
ניתן לרכוש כרטיסים בכניסה לאולם ביום המופע או במשרד הכרטיסים "לוטוס" בטלפון: 9467890 – 08, או בבית העם – היכל התרבות העירוני 08-9232200.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh