קטעים עם הג׳אז הזה

קטעים עם הג׳אז הזה

במוצאי שבת (26.11) יתקיים ערב הפתיחה החגיגי לסדרה המצליחה 'עולם הג'אז', של המחלקה למוזיקה בחברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, בקונסרבטוריון העירוני רחובות בכיכובם של המוסיקאי לאוניד פטשקה וחברו הבדרן ננסי ברנדס.

את הפסנתרן לאוניד פטשקה אין צורך להציג, המוסיקאי המחונן ניגן בכל רחבי העולם ואפילו בבית הלבן. הוא נכלל בין 100 הנגנים המצטיינים של המאה ה-20 ע"י המכון הביוגרפי האמריקאי, בשנת 2009 הקים את פסטיבל הג'אז SUPER JAZZ ASHDOD"" והוא נוהג לארח בסדרת 'עולם הג'אז' מוסיקאים מכל קשת הסגנונות. כאמור, הפעם יתארח בסדרה הבדרן והמוסיקאי ננסי ברנדס.

בתקופה האחרונה ננסי ברנדס רץ עם מופע סטנד אפ משלו בו הוא צוחק על נושאים מחיי היום יום שלו. במופע זה מבטיחים לנו השניים שיש להם סיפורים מצחיקים מאחורי הקלעים של עולם המוסיקה הישראלית. לברנדס רזומה עשיר בעולם המוסיקה, הוא החל את דרכו כמלווה פסנתר של זמרים מוכרים רבים כמו ריקי גל וצביקה פיק, והפיק מוסיקאלית אלבומים של זוהר ארגוב, יורם גאון, אבי טולדנו ועוד.

עולם הג'אז 1ננסי ברנדס

הקונצרט "לאוניד פטשקה מארח את ננסי ברנדס" יתקיים במוצ"ש, בשעה 20:30, בקונסרבטוריון העירוני, רח' סירני 52, רחובות. מחיר כרטיס 95 ₪, ניתן לרכוש כרטיסים למופע בטלפון: 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh