מכירת צמידים זוהרים למען ילדים החולים במחלות מסכנות חיים

מכירת צמידים זוהרים למען ילדים החולים במחלות מסכנות חיים

החברה העירונית נערכת ליום המעשים הטובים ומקיימת מכירת צמידים זוהרים בצהרוני החברה כשכל ההכנסות קודש לילדים החולים במחלות מסכנות חיים

ביום שלישי (28.3) יתקיים 'יום המעשים הטובים' לשנת 2017. כמדי שנה, מחלקות החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש ברחובות נרתמות לסייע ולהושיט עזרה לעמותות, ארגונים ואנשים הזקוקים לכך.

בחברה העירונית, באמצעות במחלקת הצהרונים, החליטו השנה לקחת את ההתנדבות צעד אחד קדימה, ויצאו ביוזמה חינוכית מיוחדת יחד עם עמותת 'משאלת לב' העוסקת בהגשמת משאלות ליבם של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים. במסגרת זו גויסו תורמים נדיבים, ורכשו עבור המיזם אלפי צמידים זוהרים שעליהם הודפס הסלוגן של עמותת 'משאלת לב' (MAKE A WISH) יחד עם משפטים שונים שהגו והמציאו הילדים החולים בעצמם.

צמידים-2

מכירת הצמידים החלה בתחילת חודש פברואר בכל צהרוני החברה העירונית בסכום סמלי של 5 ₪, בלווי שיחות עם הילדים והסבר על מהות הנתינה וחשיבות העזרה לחלש כערך עליון. ילדי הצהרונים התגייסו למטרה בהבנה, ברגישות ובהתלהבות. מיכל צ'רנובוב, תלמידה מבי"ס פרחי המדע, רכשה כמות גדולה של צמידים מתוך רצון לעזור לילדים החולים, וחברהּ לספסל הלימודים, אוראל בן שמחון, תרם מדמי הכיס שלו על מנת "להגשים לילדים כמה שיותר חלומות". בעקבות הצלחת המיזם עוד בראשיתו, הוחלט להרחיב את המכירה למרכזים נוספים בעיר. כל ההכנסות ממכירת הצמידים יוקדשו לפעילות העמותה ויוענקו לנציגיה במהלך 'יום המעשים הטובים'.

מנהלת מחלקת הצהרונים, מיכל קרקוף: "באמצעות יוזמה זו, אנו מעלים על נס את ערך הנתינה המגלמת בתוכה את האחריות החברתית והמחויבות המוסרית. המיזם מזמן לנו לחשוף בפני התלמידים תהליך חינוכי משמעותי, המעודד לגילוי אכפתיות, הושטת יד לאחר, למימוש צרכיו ולקידום רווחתו. בתקווה שהנתינה תינתן עם חיוך במחשבה, עם חיוך בהרגשה ועם חיוך על השפתיים".

יניב מרקוביץ', יו"ר ועדת ההיגוי ליום המעשים הטובים: "אני חושב שמדובר באחד הפרויקטים היפים המתקיימים במסגרת יום המעשים הטובים. המסוגלות שלנו כחברה לקבל את האחר דרך הליך חינוכי בו הילדים שותפים להבנה ולנתינה, מובילה לתוצאה הטובה ביותר. אני מקווה שהפרויקט על שלל משמעויותיו יימשך גם לאחר יום המעשים הטובים ולאורך כל השנה".

עמותת Make-A-Wish Israel הינה חלק מארגון בינלאומי, שייעודו הגשמת משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים, בין הגילאים 18-3. בהגשמת המשאלה, העמותה שואפת להעניק לילד ולמשפחתו חוויות מיטיבות של תקווה, כוח ושמחה בתקופה הקשה בחייהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh