הכר את המתבגר / מה זה סוואג?

הכר את המתבגר / מה זה סוואג?

גם אתם לא מבינים מה שהמתבגר/ת שלכם אומר/ת? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בכל יום נלמד אתכם מילה נוספת שתגרום לכם להיות קולים קצת יותר ולתקשר עם המתבגר/ת שלכם בשפה שהם יבינו.

שיעור מספר 1 – להגיד שאתם COOL זה לא COOL בעיניהם. ראו הוזהרתם!

המילה שאתם צריכים לשנן מהיום היא "סוואג" (מאנגלית: Swag).

המילה סוואג מגיעה מעולם ההיפ הופ והיא מתארת סוג של סגנון מיוחד או נוכחות שמראה ביטחון עצמי, מוחצנות ואף התרברבות. יהירות במקרה הזה היא מחמאה.

כשאנשים שיש להם סוואג נכנסים לחדר, אי אפשר לפספס אותם. יש להם את האטידיוד הנכון, מתובל בגרוב לוהט ומגובה בלבוש מעניין ומושך עין.

הסוואגים מתוקתקים מכף רגל ועד ראש.
הם ינעלו סניקרס עדכניות ולעיתים אפילו שרוכי הנעליים שלהם יהיו בצבע מיוחד או קשורים בצורה שונה מהרגיל. השיער שלהם תמיד יהיה עשוי בקפידה ולעיתים הם יחבשו כובע מצחיה או כובע גרב. נשמע פשוט? אז זהו, שלא. לא כל כובע יעבור את הסינון הקפדני שלהם ויש חשיבות גם לכמות השיער שנותרת חשופה מתחת לכובע.

הסוואגים הזכריים אינם מפחדים מתכשיטים ומצבעים זוהרים, או כאלה שנחשבים לנשיים. הם ילבשו קטיפה ורודה, טוניקות ואף ג'קטים מוזהבים.

אפילו ההליכה של הסוואגים איננה רגילה. בשונה מאיתנו, בני האדם האפרוריים, הם לא דורכים על רגל שמאל ואז על ימין וחוזר חלילה. כשמסתכלים עליהם זה נראה כאילו הם צועדים לצלילי מוזיקה עדכנית שרק הם שומעים.

אך זו לא רק ההליכה. כל מחווה גופנית שיעשו לעברכם תיראה לכם מגניבה. גם אם רק יקרצו או יפריחו נשיקה, לעולם לא תצליחו לחקות אותם.

סוואגים מפורסמים: סטטיק ובן אל תבורי, קניה ווסט, ברונו מארס.

זכרו: המתבגרים שלכם מריחים מרחוק פחד והתאמצות יתר. נונשלנטיות היא החברה הכי טובה שלכם. למשל, אם תזרקו לעברם "הלוק שלך היום הוא סוואג" הם יסתכלו עליכם בהערצה. נכון, זה יגרום ללב שלכם לזנק מהחזה, אך אל תתפתו לחבק אותם! פשוט המשיכו ללכת. זה יגרום להם להעריץ אתכם אפילו יותר.

נשתמע בשיעור הבא.

צילום: מתוך דף הפייסבוק של סטטיק ובן אל

מאת: בת אל צור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh