שלושה ימים של חגיגות סוף הקיץ

שלושה ימים של חגיגות סוף הקיץ

שלומי שבת, רמי קליינשטיין, עדן בן זקן, נועה קירל, תובל שפיר, קפה שחור חזק, להקות ואומנים מקומיים, מופעי ילדים וקרקס פנטזיה בינלאומי, במסגרת חגיגת סוף הקיץ ברחובות רגע לפני פתיחת שנת הלימודים.

עיריית רחובות, באמצעות החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש, יחתמו את חופשת הקיץ בשלושה ימים של אירועים גדושים לכל המשפחה בגן המייסדים בעיר. גם השנה אירועי הקיץ ברחובות התקיימו בפריסה רחבה בכל רחבי העיר וזאת לאחר חשיבה משותפת ומעמיקה של כל בעלי התפקידים בעיר הנוגעים לפעילויות הפנאי והתרבות, על מנת להנגיש ולאפשר לקהלים רבים להיחשף וליהנות מההיצע התרבותי העשיר בעיר.

ראש העיר, רחמים מלול: "עם סיום חודשי הקיץ, אשר במהלכם הגשנו לציבור הרחב תכניות ופעילויות מגוונות, אנו נועלים את הקיץ בשלושה ימים של חגיגות ומופעים. דאגנו ליצור תכנית איכותית לכל המשפחה ואני מזמין את כולכם להגיע. נתראה בגן המייסדים".

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "אנו דואגים כל העת להצדיק את שמה של רחובות כעיר המדע והתרבות. גם הקיץ הזה, לצד הפעילויות האיכותיות, והדאגה לחיי תרבות ופנאי עשירים ומגוונים שמיועדים לקהל המבוגר יותר, דאגנו גם לבני הנוער שייהנו מחגיגה בלתי נשכחת שכוללת הופעות של האמנים הגדולים ביותר בארץ. אני מזמין אתכם לקחת חלק באירוע בלתי נשכח".

כאמור, החברה העירונית מתכננת אירוע שיא ענק אשר יחתום את כל אירועי הקיץ וימשך שלושה ימים עם מיטב אומני ישראל בגן המייסדים בעיר וביניהם שלומי שבת, רמי קליינשטיין, עדן בן זקן ועוד. בתאריך ה-28.8, החל מהשעה 19:00, תתקיים חגיגת סוף קיץ לנוער עם להקות ואומנים מקומיים, כאשר אירוע השיא אשר יחתום את הערב הוא המופע של הזמרות המובילות בארץ עדן בן זקן ונועה קירל. בתאריך ה-29.8, החל מהשעה 18:00, בשיתוף המיזם "לא לדאוגוסט" של משרד התרבות, יופיעו על הבמה המרכזית תובל שפיר (כוכב "גאליס" והפסטיגל), להקות והרכבים מקומיים, להקת קפה שחור חזק ובמופע המרכזי – המופע החדש של שלומי שבת ולהקתו. ביום האחרון לסיום אירועי הקיץ, ב-30.8, החל מהשעה 18:00, יתקיים מופע פתיחה מרהיב של קרקס פנטזיה הבינלאומי הכולל אקרובטיקה, פעלולים, מוזיקה עם אלמנטים של אש ומים ועוד, ומיד לאחריו יופיע הזמר המקומי אייל כהן ולהקתו, שיצא לאחרונה באלבום ומופע בכורה חדש – "לא חלמתי". את הפסטיבל יחתום מופע של הזמר רמי קליינשטיין והמועצה, במסגרת בימות פיס.

מהחברה העירונית רחובות נמסר כי במהלך שלושת ימי הפסטיבל צפויים להגיע אלפי אנשים והנאה מובטחת לכל מי שיגיע.

צילום גבריאל בהרליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh