פסטיבל שרים בסוכות 2017

פסטיבל שרים בסוכות 2017

פסטיבל 'שרים בסוכות 2017' יתקיים ברחובות בפעם השנייה בחול המועד, ויכלול מגוון רב של מופעים בגן המייסדים בעיר.

בהשתתפות האמנים: יונתן רזאל, דודו פישר, מאיה בוסקילה, דויד ברוזה ועוד…

גם השנה תחגוג העיר רחובות כמיטב המסורת את חג סוכות הקרוב, במגוון מופעים שיתקיימו במשך יומיים בגן המייסדים המחודש בעיר אשר עבר לאחרונה מתיחת פנים ושדרוג פני המקום בהיקפים חסרי תקדים. פסטיבל זה התקיים לראשונה בשנה שעברה ונחל הצלחה רבה ולפיכך הוחלט להמשיכו גם השנה עם מיטב אומני ישראל יונתן רזאל, דודו פישר, מאיה בוסקילה, דויד ברוזה ועוד. ביום הראשון לפסטיבל אשר יוקדש למוסיקה יהודית וחסידית יופיעו שניים מגדולי הז'אנר, יונתן רזאל ודודו פישר כשלפניהם יעלו על הבמה למופע פותח זמרים מקומיים. ביום השני לפסטיבל יתקיים מופע ייחודי פותח, לראשונה על במה מרכזית בגן המייסדים, להקת "רוח חדשה", להקה שרובה מורכבת מנגנים בעלי צרכים מיוחדים הפועלת כבר מספר שנים בעיר והופיעה כבר על במות רבות בעיר ובארץ. להקת 'רוח חדשה' מהווה מקום מפגש משמעותי, חברתי, מעצים ומוזיקלי לאוכלוסיות המיוחדות, ובנוסף עוסקת בשינוי הצורה בה נתפסת אוכלוסיית בעלי הצרכים המיוחדים בציבור. עצם עלייתם להופעה של חברי הלהקה על הבמה באירוע כל כך מיוחד מהווה גאווה גדולה לעיר רחובות ולמקבלי ההחלטות. הסולידאריות והערבות ההדדית מלמדות על חוסנה וחוזקה של הקהילה.

מאיה בוסקילה

כאמור, 'שרים בסוכות 2017', הינו יוזמה של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש ברחובות אשר נועדה  להעשיר את תוכן והיצע הבילויים בקרב תושבי העיר אשר מבקשים לחגוג יחד את ימי החג. האירוע יתקיים במהלך חול המועד סוכות, בימים שני ושלישי, 9-10.10, בין השעות 23:00-19:00 בכל ערב ויכלול הופעות של מיטב אמני ישראל מהשורה הראשונה וביניהם מאיה בוסקילה במופע אנרגטי ומלהיב ודויד ברוזה הוותיק שישיר את מיטב להיטיו לאורך השנים.

ראש העיר, רחמים מלול: "גם השנה אנו מזמינים אתכם התושבים להגיע ולקחת חלק במגוון הרב של האירועים אותם תיכננו בקפידה עבורכם. חג הסוכות מסמל ערכים של "שבת אחים גם יחד" ואת המצווה ו"שמחת בחגך", בטוחני כי השילוב המיוחד הזה יוסיף ויעצים את החוויה וההנאה המשפחתית שלכם. דאגנו לכך שהמופעים יהיו מגוונים מאד ויותאמו לכל תושבי העיר שאנו מקווים שיגיעו וייקחו בהם חלק".

מנכ"ל העיריה, דורון מילברג: "כמיטב המסורת, גם השנה נחגוג בחול המועד סוכות מגוון רחב של אירועים. בגן המייסדים – 'שרים בסוכות' ב- 9.10 עם יונתן רזאל ודודו פישר וב- 10.10 עם מאיה בוסקילה, דויד ברוזה ולהקת רוח חדשה. כמו כן, אירועי שמחת בית השואבה ייערכו במספר מוקדים בעיר. גולת הכותרת היא פתיחת מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל, אשר פותח שעריו (בתשלום) לקהל הרחב. חג שמח לתושבי רחובות ולכל בית ישראל".

אירועי 'שרים בסוכות' ייערך על ידי עיריית רחובות, באמצעות החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש. האירועים יתקיימו במהלך חול המועד סוכות, בימים שני ושלישי, 9-10.10, בין השעות 19:00 – 23:00, בגן המייסדים, ללא תשלום. הציבור מוזמן.

נוסף על אירוע 'שרים בסוכות', יתקיימו במהלך חול המועד סוכות אירועים נוספים בניהם:

  • סיורי 'סובו רחובות' – בימים שני ושלישי (9-10.10), בשעה 10:00 בבוקר, יתקיימו סיורים פתוחים לקהל הרחב (בהרשמה מראש). ביום שני (9.10) יתקיים הסיור 'מהר החול אל פסגת המדע' בהדרכתו של ד"ר דני בר מעוז, שייקח את המשתתפים למסע במנהרת הזמן אל ימי ראשיתו של מכון ויצמן למדע. ביום שלישי (10.10) יתקיים הסיור 'החופש הגדול או תעלומת הארגזים' בהדרכתה של רחלי רוגל, שתיקח את המשתתפים לסיור בעקבות ספרו של נחום גוטמן המשקף את חוויותיו של הסופר במושבה רחובות בימי מלחמת העולם הראשונה.
  • אירועי שמחת בית השואבה – ביום חמישי (5.10) בשעה 20:30, יתקיימו אירועי שמחת בית השואבה במספר מוקדים ברחבי העיר. בבית הספר נועם בנים ובנות (שדרות הקיבוצים 1, פינת קאופמן) תתקיים הופעה של הזמר אייל טויטו ולהקתו, בחב"ד כפר גבירול (רחוב הגאון הבן איש חי 51) תתקיים הופעה של הזמר ציון גולן ולהקתו, בישיבת אמי"ת עמיחי (במגרש הספורט ברחוב מגיני הגליל 2) תתקיים הופעה של הזמר יוני שלמה ולהקתו.
  • מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל – בין התאריכים 8-10.10, בשעות 9:00 – 14:00 ובשעות 16:00 – 19:00, יתקיימו סיורים מודרכים וחווייתיים במוזיאון, יתקיימו פעילויות לילדים, תוקם סוכה ברוח המקום ועוד. כרטיסים ניתן לרכוש בטלפון 073-3946150.
  • היכל התרבות העירוני – במהלך ימי חול המועד יתקיימו מגוון מופעים ואירועים בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, בניהם – מחזמר לילדים 'ממלכת הקסמים', מפגש עם מוסיקלי עם ירדנה ארזי והגבעתרון, סרט במסגרת 'שלישי בשלייקעס' ועוד.

צילום דוד ברוזה: אילן בשור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh