מאירים את רחובות

מאירים את רחובות

בעלות של כ- 500 אלף שקל הותקנה תאורת רחוב דקורטיבית ומשודרגת בכניסה הצפונית לעיר לאורך רחוב הרצל.

כ- 1700 מטר פסי תאורה, 5100 נורות ו- 15,300 נורות מסוג לד

במסגרת שיפור חזות העיר, עיריית רחובות, באמצעות אגף מוניציפלי ואגף לוגיסטיקה, סיימה לאחרונה את העבודות לביצוע התאורה הדקורטיבית בכניסה הצפונית לעיר. במסגרת העבודות, הותקנה תאורת רחוב דקורטיבית ומשודרגת, החל מהכניסה הצפונית לעיר, כולל גשר "ה- 44", שמנציח את 44 נספי אסון השריפה בכרמל ולכל אורכו של רחוב הרצל.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו פועלים כל העת לשיפור חזותה של העיר ולהתחדשות המרחבים העירוניים שבה לרווחת התושבים במטרה לשפר את איכות חייהם. הצבת התאורה הדקורטיבית החדשה משווה לכניסה לעיר מראה מדהים ומשדרגת את מראהו של רחוב הרצל כולו".

מנכ"ל העיריה, דורון מילברג: "עיריית רחובות שמה לעצמה כמטרה לשדרג את השירות הניתן לתושבים בכל תחומי החיים. כחלק מכך, אנו מובילים פרויקטים חדשניים ויוצאי דופן שאחד מהם הוא הצבת התאורה הדקורטיבית, פרויקט נפלא שישדרג את חזות העיר, יאיר את המרחב הציבורי וייצור אווירה מיוחדת במינה".

כך, במסגרת העבודות, הותקנה תאורה מיוחדת שמדמה פתיתי שלג על עץ אקליפטוס בכניסה הצפונית לעיר, ב"גשר ה-44" הותקנו כ – 1700 מטר של פסי תאורה הכוללים 5100 נורות ו – 15,300 נורות מסוג לד, אשר מאירים אותו למרחקים. בנוסף, הותקנה תאורה דקורטיבית מיוחדת לכל אורכו של רחוב הרצל באמצעות משולשים מוארים שהוצבו במרכזו.

כמו כן, בהמשך מתוכננת הצבת תאורה דקורטיבית גם בהפרדה המפלסית בששת הימים – דרך הים, ובשאר הכניסות הנוספות לעיר לרבות הצירים הראשיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh