"מארמניה באהבה"

"מארמניה באהבה"

החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש מציגה: "מארמניה באהבה" – המקהלה הקטנה שכבשה את הלבבות ברחובות.

מקהלת "מיתר" מהקונסרבטוריון העירוני אירחה אתLittle Armenian singers, שהעניקה קונצרט משובח ומפתיע בסגנונות מוזיקאליים שונים.

מקהלה צעירה מארמניה (Little Armenian singers) בניצוחו של המאסטרו טיגרן הקקיאן הגיעה לישראל למסע הופעות לציון 25 שנה ליחסי ארמניה – ישראל. המקהלה הצעירה, עטורת פרסים בינלאומיים, המופיעה תדיר ברחבי העולם הגיעה לארץ להופעה מיוחדת בפסטיבל אבו גוש וניגנה את הקונצרט הראשון שלה ברחובות.

זמרי מקהלת "מיתר" בניצוחה של מיכל אוקון מהקונסרבטוריון העירוני אירחה בבתיהם ברחובות את המקהלה ומשלחתם. מקהלת "מיתר" מיסודה של יהודית חן נחשבת לאחת מהמקהלות הצעירות הטובות בארץ ומפגש זה רק חיזק את מעמדה המקצועי. מנהלת הקונסרבטוריון העירוני רחובות ריטה וינוקור ראתה במפגש הזדמנות לחשיפת זמרי מקהלת "מיתר" לתרבות שונה ולעבודה משותפת עם זמרים ומנצחים ברמה הגבוה ביותר.

המאסטרו טיגרן הקקיאן ערך לשתי המקהלות כיתת אמן. שני המנצחים מיכל אוקון וטיגרן הקקיאן ושתי המקהלות לימדו אחת את השנייה שירים בשפתם (ארמנית ועברית) ויצרו יחסים חבריים שתקוותנו ייצרו מפגשים נוספים בעתיד.

בסיום הביקור התקיים קונצרט חגיגי באולם הקונסרבטוריון. האולם היה מלא עד אפס מקום. המקהלה הארמנית ביצעה יצירות במגוון רחב של סגנונות מוזיקאליים ובשפות רבות בדיוק וברמה מוזיקאלית גבוה וברגש מופלא שנגע בלבבות. כהוקרת תודה לקונצרט היפה קיבלו זמרי המקהלה ומשלחתם מתנות מלשכת ראש העירייה רחובות מר רחמים מלול.
המאסטרו טיגרן הקקיאן הבטיח לקהל שישוב לארמניה יספר לכולם על האנשים החמים שפגש ברחובות. את השיר האחרון בקונצרט הקדיש למנצחת מקהלת "מיתר" מיכל אוקון שנרתמה לאתגר של אירוח המקהלה. לסיום עלתה מקהלת "מיתר" ושרה יחד עם המקהלה הארמנית שיר אחד בארמנית ושיר אחד בעברית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh