סודות המזרח התיכון

סודות המזרח התיכון

הנריקה צימרמן יארח בכירים בקתדרה העממית ברחובות.

העיתונאי הבינלאומי ינסה לתהות דרך מובילים בעולם הביטחוני, תקשורתי והחברתי על התהליכים המתרחשים באזורנו, שמושפע מתנודות שמובילות לאפשרות של אסון הומניטארי.

העיתונאי הנודע הנריקה צימרמן, שזכה בפרסים בינלאומיים, יארח בכירים במרחב המזרח-תיכוני לסדרת הרצאות "בוקר אסטרטגי" בקתדרה העממית ברחובות מיסודה של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, החל מתאריך ה-5.11. בהרצאות ישתתפו מגוון בכירים מהעולם הביטחוני, תקשורתי, מזרח תיכוני.

אחת הדמויות הבולטות שצימרמן יארח היא ליסה מיארה, הישראלית שגרה במחנה בעיראק, ובנה ניצל מלינץ' במהלך האינתיפאדה השנייה. מיארה שהקימה את עמותת Spring  of Hope , המסייעת לחלץ נערים ונשים משווקי העבדים ומהשבי של דאעש יחד עם צימרמן, שנפגש בשנה האחרונה עם  לוחמי דעאש ולוחמי הפשמרגה (הצבא הכורדי) העומד חיץ מול דאעש. במקביל, הם נפגשו עם ילדים ונשים שניצלו משבי דעאש והתחקו אחר סיפורם האישי והתאקלמותם בקרב משפחותיהם.

עוד יתארחו בסדרה, שאותה יזם מנהל הקתדרה העממית רחובות, אודי קדם: האלוף דורון אלמוג, ד"ר זיאד דרוויש, ד"ר ענת הוכברג-מרום, אילן מזרחי וקובי הוברמן. הם ינסו להאיר את עינינו בשאלות מה הפך את המזרח התיכון לאזור מוכה אסון הומניטארי, ומה יעלה בגורל הפליטים.

הסדרה תיפתח  ביום א' ה – 5.11.17, בשעה 11:30 באולם בית יד לבנים. לפרטים נוספים הקתדרה העממית: 08-9390390.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh