ראש העיר קיים סיור בבית הספר מעלות משולם

ראש העיר קיים סיור בבית הספר מעלות משולם

ראש העיר, רחמים מלול, ביקר בבית ספר מעלות משולם, אחד הגדולים במחוז מרכז ובישראל בכלל.

כחלק מסיור ראש העיר במוסדות החינוך בעיר, נערך הבוקר (30.10) ביקור בבית הספר היסודי מעלות משולם, אחד מבתי הספר הגדולים במחוז מרכז ובישראל בכלל.

הביקור נערך בראשותו של ראש העיר, רחמים מלול, בנוכחות סגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך והנוער, סמדר קרפובסקי, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי, שרה והב, מנהלת מחלקת שח"ר, יעל סלע ויו"ר הנהגת ההורים, שי סאסי.

את פניו של מלול קיבלו 192 תלמידי כיתות א', שהניפו לכבודו את דגלי המדינה ובית הספר ושרו את המנון המוסד.

מלול התעניין בנעשה בבית ספר והתרשם ממגוון הפרוייקטים החדשניים שהוצגו בפניו. בהמשך הוא בירך את צוות המורים על ההשקעה הרבה, ועל שהביאו את בית הספר להישגים לימודיים וערכיים. במפגש שהתקיים בחדרו של המנהל, מאיר אמויאל, הציג המנהל את העשייה הרחבה ואת התוכניות המיוחדות המתקיימות בבית הספר.

רחמים מלול:  "חינוך איכותי ועשיר הוא המפתח להצלחה בחיים. אני שמח שבבית הספר מעלות משולם שמים דגש על חינוך הישגי לצד חינוך ערכי, השילוב הזה מביא תוצאות נפלאות ברמה הלימודית וברמה האנושית".

זהר בלום: "מעלות משולם הוא אחד מבתי הספר הגדולים במחוז מרכז, אשר מוביל בהרבה מאד תחומים פדגוגיים וקהילתיים. אנו מוקירים את העבודה המשותפת של מנהל בית הספר והנהגת בית הספר, בשיתוף ועד ההורים שמצליחים יחד לבנות מערכת חינוך למופת".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh