השחר עלה על היכל התרבות העירוני

השחר עלה על היכל התרבות העירוני

מקהלת השחר ניגנה ביום שישי את הקונצרט הראשון שלה לעונה מתוך שלושה, וסחפה אחריה את הקהל עם הקונצרט "אני אוהב את באך".

מקהלת שחר פתחה בשישי האחרון את הסדרה הפתוחה לקהל הרחב  תזמורות ומקהלות רחובות ב"בית העם רחובות – היכל התרבות העירוני".

האולם היה מלא בקהל שוחרי מוזיקה שחיכו לקונצרט החגיגי של מקהלת שחר בניצוחה של גילה בריל. השתתפו בקונצרט אנסמבל נגנים מקצועי: בוריס זובין – פסנתר/עוגב, רזיאל צור – מנדולינה, גיא פיגר – כינור, יונית אמיתי – כינור, יעל פטיש – ויולה, שירה מני – צ'לו, יוסי אברהם – קונטרבס. בנוסף הופיעו חבורת סולנים מוכשרים: שמואל אלבז – מנדולינה, נועה קונסטנטין – סופרן, איתן דרורי – טנור ודניאל פורטנוי – בריטון.

מקהלת שחר היא אחת מהמקהלות הקלאסיות הצעירות הטובות בארץ. היא מונה כ-25 זמרים חובבים ברמה גבוה, בעלי ניסיון שירתי רחב. בין זמרי מקהלת שחר תמצאו חיילים, סטודנטים, בעלי מקצוע שונים וגם מוזיקאים מן השורה. החזרות מתקיימות ברחובות אך הזמרים מגיעים מכל קצוות הארץ על מנת לשיר במקהלה.

הקונצרט "אני אוהב את באך!" כלל יצירות קלאסיות מאת באך דוגמת מוטט למקהלה, קונצ'רטו לכינור בלה מינור ומיסה בסול מג'ור. חוץ מיצירות מופלאות אלו מאת באך ביצעה המקהלה שירים שנכתבו בהשראתו של באך כמו: "אני אוהב שוקולד ובאך" של יצחק קלפטר ו"אני אוהב את באך" של יעקב הולנדר.

מדובר בקונצרט הראשון בסדרה, שמציגה את הכוחות המקומיים המצוינים של העיר רחובות. בהמשך הסדרה של המחלקה למוזיקה רחובות "בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני": תזמורת כלי נשיפה ב-29.12.17, תזמורת קלאסיקה רחובות ב-2.2.17 ותזמורת הג'אז רחובות ב- 29.6.17.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh