אייל גולן מתעניין לרכוש פנטהאוז ודירת 5 חדרים בשכונת רחובות elite

אייל גולן מתעניין לרכוש פנטהאוז ודירת 5 חדרים בשכונת רחובות elite

אייל גולן נצפה השבוע מתעניין לרכוש 2 דירות בשכונת רחובות elite המוקמת בימים אלו על ידי חברת יצחקי.

במסגרת המגעים שמנהל הזמר עם החברה – גולן מתעניין לרכוש פנטהאוז בקומה 24 משקיף לים ששטחו 183 מ״ר ושטח המרפסות 107 מ״ר. מחירו נאמד בסכום של כ- 3.5 מיליון שקל.

נוסף לפנטהאוז, גולן מתעניין לרכוש בנוסף עוד דירת  5 חדרים בשטח של 125 מ״ר ועוד 15 מ״ר מרפסת. מחירה נאמד החל מ- 1.88 מיליון שקל.

שכונת "רחובות elite" המוקמת על ידי חברת יצחקי כוללת 188 יחידות דיור ב- 2 בניינים בני 24 קומות כל אחד. בהמשך צפויה החברה לפתוח לשיווק את יתר השלבים בשכונה שתכלול בסך הכל 620 יחידות דיור על פני 7 בנייני מגורים.

בשכונה החדשה שתבנה יוקם פארק ירוק בשטח של 12.5 דונם, גני ילדים, בית ספר, מרכז מסחרי שישלב משרדים ומרפאות ופיתוח סביבתי שישרת את תושבי השכונה והסביבה.

מיקום השכונה החדשה בעיר הוא באזור דרך הים, והוא נמצא בנגישות גבוהה לכביש 411,42, חיבור עתידי ל- 431, מה שיגדיל משמעותית את הנגישות אליה.

לדברי רוני טננבאום, סמנכ"לית השיווק בקבוצת יצחקי, "שכונת רחובות elite היא שכונה מבוקשת מאוד על ידי תושבי רחובות והסביבה. השכונה מביאה עימה בשורה חדשה לאזור, ותגדיל משמעותית את היצע הדירות בעיר. רחובות נמצאת במיקום מושלם בפאתי גוש דן, ומביאה אליה כל שנה אוכלוסייה חזקה חדשה. לכן אנו לא מופתעים מהפרסומים. לצערנו מעבר לכך לא נוכל למסור פרטים נוספים אודות עסקאות שהחברה מנהלת עם רוכשיה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh