"הקשיבו לצלילי התמונה העתיקה"

"הקשיבו לצלילי התמונה העתיקה"

כשצליל וצבע נפגשים – סדרת הרצאות חדשה: "הקשיבו לצלילי התמונה העתיקה".

סדרת הרצאות אודיו ויזואליות חדשה וייחודית תיפתח בבית דונדיקוב ותעסוק בקשר שבין מוסיקה לאמנות פלסטית

ביום רביעי (6.12) בשעה 19:00, תפתח בבית דונדיקוב סדרת הרצאות אודיו-ויזואליות חדשה וייחודית שתעסוק בקשר שבין מוסיקה לאמנות פלסטית, בין צליל לצבע.

סדרת ההרצאות נקראת "הקשיבו לצלילי התמונה העתיקה" והיא עוסקת בקשר שבין המוסיקה הנצחית של המלחין י. ס. באך לבין ציוריו של הצייר רמברנדט. ההרצאה תתקיים בין חללי תערוכת הצילום והרישום "מיתה יפה", של היוצרות פסי גירש וג'ניה נוביקובה, אוצרת התערוכה: אורה קראוס.

את הסדרה תנחה הפסנתרנית אירנה פרידלנד בליווי שקופיות ובהדגמות מוסיקאליות חיות. פרידלנד נמנית עם חבר המורים באקדמיה למוסיקה על שם רובין באוניברסיטת ת"א ומשמשת כמרצה בחוג למוסיקה והחוג הרב תחומי באוניברסיטת חיפה. הקריירה המוסיקלית שלה כוללת פעילות אינטנסיבית כפסנתרנית סולנית ונגנית קאמרית, היא מרבה להופיע ברחבי אירופה (בלגיה, הולנד, פינלנד, שוודיה, נורבגיה ,צרפת, גרמניה, איטליה וארה"ב).

בכול הרצאה תעסוק פרידלנד באמן ובמלחין המיצגים תקופה בהיסטוריה או סגנון אמנותי. ההרצאה השנייה של פרידלנד תתקיים בתאריך 7.3.18 לרגל שבוע האישה הבינלאומי והיא תקשר בין יצירותיה של קלרה שומאן לבין ציוריה של אוה גונזלס. ההרצאה האחרונה בסדרה תעסוק בקשר בין יצירותיו של פרדריך שופן לציוריו של אז'ן דלקרואה.

מוסיקה ואמנות

הסדרה תתקיים בימי רביעי, בשעה 19:00, בבית דונדיקוב, רח' יעקב 32, רחובות. מחיר כרטיס 50 ₪ ומחיר מנוי לסדרה בת 3 מפגשים 100 ₪.

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים פנו למחלקה למוסיקה: 08-6683882

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh