ליגת מאמאנט פותחת עונה רביעית

רחובות, רחובות פור יו, ליגת מאמאנט

רחובות, רחובות פור יו, ליגת מאמאנט

צוברות תאוצה: ליגת מאמאנט רחובות פותחת עונה רביעית בהשתתפות מאות מאימהות רחובות.

ליגת מאמאנט ברחובות נפתחה לפני ארבע שנים עם 7 קבוצות וכ-50 אמהות, וכיום בעונת המשחקים 2018-17 היא כוללת לא פחות מ-20 קבוצות וכ-250 אמהות.

ביום רביעי (8.11) התקיים באולם 'ברזילי' ברחובות הפנינג פתיחת העונה של ליגת מאמאנט לעונת המשחקים 2017-18. באירוע לקחו חלק תושבי רחובות, אימהות, אבות, בני משפחה, ילדים והצוות המקצועי והניהולי המוביל של ליגת מאמאנט. בהפנינג השתתפו גם חברת המועצה ומחזיקת תיק וותיקים אוכלוסיות מיוחדות וקהילה, ד"ר רוני באום ומנכ"לית החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, יוספה חליבה.

האולם כולו קושט בבלונים בצבע ורוד-לבן, ברקע התנגנה מוסיקה שמחה, הוגש כיבוד בריא שהכינו האימהות, וניתן היה לחוש בהתרגשות הגדולה של השחקניות לקראת פתיחת העונה. בין הילדים והאימהות הסתובב צלם מגנטים שתיעד רגעים יפים.

חברת המועצה, ד"ר רוני באום, ברכה את האימהות והדגישה את החשיבות הגדולה של ההשתתפות בליגת מאמאנט בכלל ובפרט את ההתרחבות המשמעותית של הליגה הרחובותית בעונה זו. באום בירכה גם על הצטרפותן של שתי קבוצות חדשות לליגה, קבוצת מאמאנט זהב, המורכבת משחקנים ושחקניות מעל גיל 60,  וקבוצת גוונים לאמהות לילדים עם צרכים מיוחדים.

מנהל מאמאנט רחובות, אלכס בר-מכר, בירך את האימהות הספורטאיות ואיחל להן הצלחה והנאה גדולה ממשחק הכדורשת. ליגת מאמאנט ברחובות בניצוחו נפתחה לפני ארבע שנים עם 7 קבוצות וכ-50 אמהות, וכיום בעונת המשחקים 2018-17 היא כוללת לא פחות מ-20 קבוצות וכ-250 אמהות.

ההפנינג החל עם הצגת הקבוצות ובהמשך התקיימו משחקוני ידידות בין הקבוצות השונות. בשיאו של הערב נערך משחק ראווה של אלופת האלופות בו שיחקו אלופת הליגה קבוצת בי"ס שז"ר אל מול מחזיקת הגביע קבוצת בי"ס בן גוריון.  המשחק הסתיים בניצחון של אלופת האלופות – קבוצת בי"ס שז"ר עם המאמנת איריס דיין.

סיון כהן וסיגל לוי יו"ר וסגנית הליגה: "המהות של ליגת מאמאנט ברחובות זה הספורט שמחבר ומחזק את המשפחתיות באמצעות רוח ספורטיבית. עבורנו זו הייתה פתיחת ליגה מרגשת במיוחד בשל העובדה כי השנה הצלחנו לצרף לליגת מאמאנט שתי קבוצות חשובות.

קבוצת גוונים, קבוצה של אימהות לילדים בעלי צרכים מיוחדים, את הקבוצה מאמנת במקצועיות ובהתנדבות שרה זיו. את בנות הקבוצה מלוות בהמון אהבה שתי קפטניות ותיקות בליגה, טלי גבע, קפטנית בי"ס בן גוריון, וורד בר, קפטנית בי"ס שפרינצק וקבוצת מאמאנט זהב. חשבנו שזה הזמן לפרגן להורים שלנו, והקמנו את הקבוצה במטרה להביא לידי ביטוי את הקשר הבין-דורי במגרש הספורטיבי ברחובות. את קבוצת מאמאנט זהב מאמנת רותם עטר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh