כיצד להראות זוהרת בערב חגיגות הסילבסטר

כיצד להראות זוהרת בערב חגיגות הסילבסטר

"כל נערה או אישה החוגגת את הסילבסטר רוצה להיראות במיטבה" אומרת  ד"ר לאלי חנני מחברת פרומדיקס. גם  אם חוגגים את הסילבסטר  בבית,  במסיבה או במסעדה.

להלן 4 טיפולים מומלצים,  יעילים, קלים  ומהירים שיעזרו לכן להיות זוהרות בערב הכי חשוב בשנה:

טיפול להחייאת העור באמצעות פילינג קל של :SKINTECH

טיפול המיועד לשמירה על איכות העור, לעור בעל פיגמנטציה קלה ושנראה קצת עייף. טיפול קל שניתן לעשות בכל עונות השנה. מומלץ לעשות כשבועיים לפני האירוע. בד"כ טיפול אחד מספיק, מומלץ לחזור עליו אחת לחודשיים.

מחיר טיפול: פילינג קל – 1,000 ₪ – 1,500 ₪

טיפול לשיפור והצערת מראה עור הפנים סופט ליפטינג בשיטת ה- Fine Lift

טיפול חדשני בתחום הרפואה האסתטית, המיועד למיצוק עור רפוי בפנים ובאיזורים אחרים בגוף. סופט ליפטינג מתאים לעיצוב והחלקת אזור הצוואר, הסנטר, הלסת, הלחיים והגבות. השיטה פועלת גם לשיפור הקמטוטים מעל השפה, מסביב לעיניים, קמטי הבעה, דקולטה וכן לטיפול בצלוליט, למיצוק עור הגוף באזורים כגון ידיים, ירכיים פנימיות, ישבן ועוד. הטיפול תורם למראה עור חלק, חיוני ובריא, המביא לתוצאות מידיות הנשמרות לאורך זמן ומסייע להאט ולמנוע את המשך הזדקנות העור. מומלץ לעבור את הטיפול כחודש וחצי לפני.

מחיר טיפול: בין 2,000 ₪ ל- 7,000 ₪.

טיפול בכהויות תחת העיניים באמצעות חומצה היאלורנית

טיפול זה מיועדת  מיועד להפחתת סימני ההזדקנות הטבעי של העור, בעיקר מתחת לעיניים.  את ההזרקה עושים בפעמיים, בפעם השנייה לא קרוב יותר מחודש לפני הסילבסטר.

מחיר טיפול: 1,500 ₪  – 2,500 ₪ למזרק.

מילוי קמטים ועיצוב שפתיים באמצעות משפחת מוצרי  REVANESSE

טיפול קל יחסית, בו מוזרקת החומצה ההיאלורונית המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית שתוצרה הוא מוצר רך והומוגני המתמזג בצורה מושלמת עם העור, את התוצאות ניתן לראות מיד. כדאי לעשות את הטיפול סמוך לסילבסטר.

מחיר טיפול : 1,500 ₪  – 2,500 ₪ למזרק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh