עיריית רחובות מקדמת פתיחת קבוצת כדורגל לנשים

עיריית רחובות מקדמת פתיחת קבוצת כדורגל לנשים

בעירייה מבקשים לעודד ספורט בכלל וספורט נשים בפרט, וקבוצת הכדורגל תיפתח במסגרת שיתוף פעולה עם הפועל מרמורק

סגן ראש העיר, מתן דיל, אשר פעל לקדם את פתיחת קבוצת הנשים: "אני קורא לחובבות הכדורגל בעיר  להגיע ולהתאמן במסגרת הקבוצה".

מנהל אגף הספורט, איציק עובדיה: "ספורט הנשים ברחובות הוא תחום שאנו רוצים מאוד לקדם והפעם גם בענף הכדורגל, ולפיכך השקענו מאמצים ותקציבים על מנת לקדם את הפרויקט".

בימים אלה תרים אחר שחקניות נוספות על מנת להתחיל בפעילות הקבוצה.

ההשתתפות היא חינמית, וכל שחקנית תוכל להתאמן באופן סדיר עם הקבוצה, תקבל ציוד לכל שחקנית (חולצה , מכנס , גרביים , מגנים ) וכמובן ביטוח.

קבלת השחקניות היא מגיל 16 ומעלה.

האימונים צפויים להתקיים במגרש החדש בדשא הסינטטי ליד בריכת וייסגל או במגרש הפועל מרמורק,  בימי האימון בשני וחמישי בשעה 21:00.

הסגל העתידי אמור לכלול 18 שחקניות ובימים אלה הקבוצה מצויה בהליכי סיכום עם מאמן אפשרי.

חשוב לציין כי באגף הספורט בחברה העירונית מקדמים ספורט נשי גם בקבוצת הגיל לנערות ולילדות. רחובות נבחרה כאחת מהרשויות המשתתפות בפרויקט הלאומי "אתנה" בשיתוף משרד התרבות והספורט, בענפי הספורט – שחיה, כדוריד וכדורסל.

סגן ראש העיר, מתן דיל, אשר פעל לקדם את פתיחת קבוצת הנשים: "הספורט הוא תחום חזק בעיר רחובות, ואנו פועלים כדי לחזקו אף יותר. כאן הרווח הוא כפול היות ומדובר בספורט לנשים. אני קורא לחובבות הכדורגל בעיר  להגיע ולהתאמן במסגרת הקבוצה".

מנהל אגף הספורט, איציק עובדיה: "ספורט הנשים ברחובות הוא תחום שאנו רוצים מאוד לקדם והפעם גם בענף הכדורגל, ולפיכך השקענו מאמצים ותקציבים על מנת לקדם את הפרויקט, תודה לאגודת הפועל מרמורק על שיתוף הפעולה ובהצלחה לקבוצת הנשים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh