משלחת מחוקקים ממיניאפוליס

משלחת מחוקקים ממיניאפוליס

משלחת מחוקקים ממיניאפוליס בקרה ברחובות במסגרת שותפות רחובות- מיניאפוליס

ראש העיר רחמים מלול: " הסוכנות היהודית שותפה שלנו בכמה פרויקטים, והשותפות עם הקהילה היהודית במיניאפוליס היא פעילות מיוחדת אשר תורמת הן לעיר רחובות והן לקהילה במיניאפוליס. אין ספק כי הבאת מובילי דעה אמריקאים להתרשמות מקרוב ולמפגש בינאישי ברחובות תסייע בכל הקשור בשינוי דעות קדומות על ישראל"

בשבוע שכבר  הסתיים ביקור מוצלח ברחובות של משלחת בת 30 איש ממיניאפוליס, אשר מנתה מחוקקים, חברי קונגרס, אנשי עסקים ובכירים בממשל במיניאפוליס.

שותפות רחובות- מיניאפוליס של עיריית רחובות והסוכנות היהודית יחד עם הקהילה היהודית במיניאפוליס פועלת משנת 2014 ובמסגרתה מתקיימות פעילויות ומספר פרויקטים .

אחד הפרויקטים המוצלחים ביותר של השותפות הוא ביקורה של משלחת מחוקקים ומיבלי דעה (שאינם יהודים) ברחבות. מטרת מארגני המשלחת במיניאפוליס, הJewish Community Relations Council ,  היא לבנות קשרים בין הקהילה היהודית והלא יהודית במינסוטה ומדינות דקוטה וכן לשנות את דעת הקהל העולמית על ישראל.

במשלחת שהגיעה לבקר ברחובות השתתפו נציגי בית המחוקקים, עורכי דין, אנשי עסקים ופעילים בקהילה היהודית, אשר הגיעו לשבוע בישראל  והקדישו יום שלם לביקור ברחובות. במשך היום הקבוצה ביקרה במרכז לגיל הרך בעיר, בגני הילדים בשכונת קריית משה, במכון וויצמן, חברת סטראטאסיס, ולסיום – התארחו בבתים של מתנדבי השותפות בקבוצות וביחידים על מנת להכיר מקרוב את הישראלים ולשוחח בגובה העיניים.

אחד מהמארחים היה סגן ראש העיר, זוהר בלום, אשר אירח בביתו את טוני אלברייט, מ"מ יו"ר בית המחוקקים במינסוטה ואיש עסקים, לינדה רונבק, חברת קונגרס במינסוטה וסנטורית לשעבר, וסוזי גרינברג, סגנית מנהל המרכז החינוכי ללימודי שואה וסובלנות במינסוטה.

סגן ראש העיר, זוהר בלום: "המפגש הבינאישי על קפה ועוגה בסביבה הביתית והמשפחתית אפקטיבי ביותר, ואין כמוהו על מנת לשנות הנחות קודמות על הישראלים ועל ישראל. שמחתי לקחת חלק בפעילות הזו, ואני מקווה כי האורחים יספרו בארה"ב על החוויה החיובית שלהם כאן"

ראש העיר רחמים מלול: " הסוכנות היהודית שותפה שלנו בכמה פרויקטים, והשותפות עם הקהילה היהודית במיניאפוליס היא פעילות מיוחדת אשר תורמת הן לעיר רחובות והן לקהילה במינאפוליס. אין ספק כי הבאת מובילי דעה אמריקאים להתרשמות מקרוב ולמפגש בינאישי ברחובות תסייע בכל הקשור בשינוי דעות קדומות על ישראל"

לאחר מכן התקיימה ארוחה חגיגית באתר הפרדסנות מנקוב, אשר כללה הרצאה מסרן עילי הלוי  שייצג את השותפות שנה שעברה במשלחת קצינים למיניאפוליס ביום העצמאות.

בתמונה מימין לשמאל: גדעון ונור, מנהל השותפות מטעם הסוכנות, טוני אלברייט, מ"מ יו"ר בית המחוקקים במינסוטה ואיש עסקים, לינדה רונבק, חברת קונגרס במינסוטה וסנטורית לשעבר, סוזי גרינברג, סגנית מנהל המרכז החינוכי ללימודי שואה וסובלנות במינסוטה וזהר בלום סגן ראש העיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh