Amaya טריו

Amaya טריו

המחלקה למוסיקה רחובות גאה להציג את הקונצרט השניה בסדרת פניני המוסיקה הקאמרית: Amaya טריו

ביום רביעי (3.1) בשעה 20:30 יתקיים בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני הקונצרט השני מתוך הסדרה המצליחה פניני המוסיקה הקאמרית של המחלקה למוסיקה רחובות. בקונצרט יופיע טריו פסנתר שמהווה שילוב מוצלח במיוחד בין קשתנים מפינלנד ופסנתרנית ישראלית.

הצלע הישראלית של הטריו, הפסנתרנית הישראלית בתיה מורביץ, מופיעה עם מיטב התזמורות בארץ ובחו"ל ובין היתר עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית והתזמורת הסימפונית חיפה. היא מופיעה בקונצרטים קאמריים רבים על מיטב הבמות בניו יורק, לונדון, ברלין ועוד. את הכנרת לאה טורי מפינלד מורביץ הכירה במהלך לימודיה באוניברסיטת אינדיאנה בבלומינגטון ארה"ב, בשנת 2004. השתיים החלו להופיע כדואו ובשנת 2011 צירפו את הצ'לן לאורי רנטמויאנן גם הוא מפינלנד וכך נוצר טריו AMAYA.

אחת לכמה חודשים הטריו נפגש בפינלנד או בישראל לשם חזרות ויציאה למסע הופעות בארץ ובחו"ל. מאז היווסדו הטריו הספיק להופיע בישראל, קפריסין, פינלנד, אוסטריה, בריטניה והודו. הם השתתפו בפסטיבל "שנברג" בלונדון, וב"פסטיבל סיבליוס "בהלסינקי. פרופ' יונתן זק, המוזיקאי והפסנתרן הנחשב כתב עליהם כי "רק לעתים רחוקות שומעים הרכב המנגן בעדינות, רגישות ומעורבות רגשית עמוקה. כל אחד משלושת הנגנים הוא אמן אמיתי עם אישיות מיוחדת ויחד הם מתמזגים יפה לקבוצה מלוכדת ומרשימה המנגנת באיזון טונאלי מושלם ובהבנה מוסיקלית עמוקה".

מסע ההופעות הנוכחי בישראל נתמך ע"י שגרירות פינלנד בישראל. בקונצרט ינגן הטריו יצירות שונות כגון: ו. א. מוצרט – טריו בסי במול מז׳ור  ק. 502, ס. רחמנינוב – טריו מס' 1 בסול מינור – ״טריו אלגי״, ר. שומאן – טריו מס.1 ברה מינור אופ' 63.

מחיר כרטיס להופעה הוא 80 ₪. לפרטים ולרכישת כרטיסים ניתן לפנות אל המחלקה למוסיקה רחובות בטלפון 08-6683882.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh