פקחי יחידת האכיפה העירונית המשותפת מחלקים סופגניות ברחבי העיר

פקחי יחידת האכיפה העירונית המשותפת מחלקים סופגניות ברחבי העיר

עיריית רחובות ביוזמה מדליקה לרגל החנוכהפקחי יחידת האכיפה העירונית המשותפת מחלקים כעת סופגניות ברחבי העיר לרגל החג.

ראש העיר, רחמים מלול: "המפגש עם התושב חשוב לנו, ובחג הזה יש לנו הזדמנות למפגש מתוק עם חיוך, דווקא מטעם יחידת האכיפה העירונית אשר שומרת על הסדר והביטחון בעיר".

לרגל חג החנוכה, החליטו באגף תנועה, שילוט פיקוח ושיטור עירוני של עיריית רחובות לשמח את תושבי העיר ולחלק להם סופגניות לרגל החג.

משעות הבוקר המוקדמות, יצאו אנשי יחידת האכיפה העירונית באגף התנועה עם ארגזי סופגניות בידיהם והגיעו לחלק סופגניות במספר מוקדים ברחבי העיר.

ראש העיר, רחמים מלול: "המפגש עם התושב חשוב לנו, ובחג הזה יש לנו הזדמנות למפגש מתוק עם חיוך, דווקא מטעם יחידת האכיפה העירונית אשר שומרת על הסדר והביטחון בעיר. אנו מאחלים חג אורים שמח לתושבי רחובות ולכל בית ישראל".

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני: "אנו שמחים להוביל את היוזמה לציין את חג החנוכה בעיר בדרך מקורית ומשמחת.  יחידת האכיפה העירונית מבצעת פעילות שיטור ואכיפה במשך כל ימות השנה וגם היום, ואנו מאחלים חג חנוכה שמח ובטוח לכל תושבי העיר".

יחידת האכיפה העירונית כוללת הן פקחים עירוניים והן שוטרים ומנוהלת על ידי עירן גיאת, מנהל היחידה באגף התנועה, ויוסי מסאלי, מפקד השיטור העירוני מטעם המשטרה.

בבוקר הם חילקו סופגניות בתחנת הרכבת לחיילים בדרכם לבסיס, למשפחות וילדים ולתושבים בדרכם לעבודה,  לניצולי שואה, באי מועדון "עמך", בבית האיכר ברחוב הרצל בעיר וכן לנזקקים, באי ה "בית החם" ברחוב טשרניחובסקי בעיר.

במהלך היום הם יסתובבו במרכז העיר ויחלקו סופגניות לעוברים ושבים.  כמו כן הם צפויים להגיע ולחלק סביבונים מיוחדים לילדים במחלקות הילדים בבית החולים קפלן בעיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh