מחזירים את ההיסטוריה לשמות הרחובות

מחזירים את ההיסטוריה לשמות הרחובות

עיריית רחובות תפרט על שלטי שמות הרחובות את התיאור ההיסטורי שעומד מאחורי שמות הרחובות בעיר * זאת לבקשת המשנה לראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ' בישיבת ההנהלה האחרונה.

ראש העיר, רחמים מלול: "החלטנו כי חשוב שכל תושבי העיר יכירו את החשיבות וההיסטוריה שעומדות מאחורי שמות הרחובות של כולנו".

בשנים האחרונות ערכה עיריית רחובות שינויים גדולים בכל הקשור לשילוט והכוונה ברחבי העיר. בישיבת ההנהלה האחרונה, ביקש המשנה לראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ' להחזיר את הנוהג לפרט על השילוט של שמות הרחובות, ולשוב לפרסם את פועלם של האנשים שנמצאים מאחורי שמות הרחובות.

בעבר היה נהוג לפרסם בכל שלט רחוב, לצד השם, את פועלו של אותו אדם או ארגון ותרומתם למדינה או לעיר רחובות. בשנים האחרונות הוחלפו שלטים רבים ברחבי העיר ובשלטים החדשים הופיעו אך ורק שמות הרחובות מבלי שניתן כל פירוט בנושא. מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, החליט לטפל בנושא באופן מיידי וסוכם כי כל השלטים החדשים יכללו בתוכם פירוט היסטורי ובאופן הדרגתי יוחלפו אלה שאינם כוללים מידע זה כיום.

עו"ד יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר: "אני מברך את כולם על ההחלטה. ההיסטוריה של עם ישראל ושל תושבי העיר רחובות נמצאת ברחובות בהם אנו חיים. אין ספק שלצד המשמעות הרבה בהנצחה ברחוב יש חשיבות לא פחותה בהכרת פועלו של האדם ששמו הונצח. אני רואה בשלטי הרחובות לא רק אמצעי הכוונה אלא כלי חינוכי לימודי לכל אדם בכל גיל. כולי תקווה שתוך תקופה קצרה נתחיל לראות את השינוי בעיניים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh