טנדר ייעודי ראשון לפינוי מהיר של אשפה נכנס לשירות בימים אלה

טנדר ייעודי ראשון לפינוי מהיר של אשפה נכנס לשירות בימים אלה

סיירת ניקיון עירונית: הטנדר יתגבר את משאיות איסוף האשפה הסובבות בעיר, וישמש "סיירת" מהירה לפינוי זריז של אשפה. הרכב נרכש במטרה לקצר עוד יותר את מהירות וזמינות הטיפול בפניות התושבים בנושאי ניקיון ותברואה.

ראש העיר, רחמים מלול: "הרכב הייעודי יקצר עוד יותר את זמני המענה בנושאי ניקיון ותברואה ברחבי העיר, ויוכל להגיע בזריזות וללא בעיות לכל מקום בעיר, גם לרחובות הצרים והעמוסים ביותר. סיירת הניקיון העירונית תפעל במהירות וביעילות בדומה לסיירת התיקונים המהירה של המוקד העירוני".

במסגרת המאמצים התמידיים לשיפור השירות לתושבים ולשמירה על עיר נקיה ויפה, החליטו בעיריית רחובות להעתיק את מודל סיירת התיקונים העירונית המוצלח, ולהקים סיירת ניקיון עירונית זריזה. סיירת התיקונים העירונית מורכבת משני טנדרים אשר מצוידים בכל הכלים הרלוונטיים וסובבים ברחבי העיר הן על פי קריה והן על פי תוכנית קבועה מראש, על מנת לקצר את זמני התיקונים והטיפול בפניות למוקד העירוני.

לאור החלטת ראש העיר בנושא, הורה מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, לרכוש ולהשמיש במהירות האפשרית טנדר חדש לשירות סיירת ניקיון עירונית באגף שפ"ע (שיפור פני העיר).

במסגרת זו נרכש טנדר איסוזו מצויד בהייבר הידראולי לריקון מהיר של אשפה, הכולל גם מכולה בתוכו. הטנדר יעבוד בכל שעות היממה, בהתאם לקריאות המוקד, במטרה לתת מענה מהיר ויעיל לפניות התושבים ובכך ישפר את זמינות הטיפול בפניות למוקד בנושאי נקיון ותברואה. בנוסף, בעת סיורו בעיר יטפל במפגעים שייקראו בדרכו.

דורון מילברג: "עיריית רחובות משקיעה רבות בשמירה על ניקיון העיר ובשיפור השירות בתחום במגוון דרכים. במסגרת זו החלטנו על הקמת סיירת הניקיון העירונית. יעילותו של השירות תיבחן ותימדד בחודשים הקרובים, ובהתאם לתוצאות ולמסקנות -נרכוש רכב נוסף".

חבר מועצת העיר, מחזיק תיק שירות לתושב, אבי קינד: "העיריה תמיד שואפת לשפר את הניקיון ברחבי העיר. לצערי ישנם תושבים שלא מקפידים על חוקי ניקיון בסיסיים ולכן החלטנו לקצר את הליך הטיפול ולרכוש טנדר חדש, אשר יענה מיידית ובטווח קצר לפניות התושבים אל המוקד העירוני. אני קורא לתושבים להמשיך ולהביע אמון במוקד העירוני, לגלות אכפתיות לסביבה ולהיות שותפים שלנו בשמירה על ניקיון העיר".

חבר מועצת העיר, מחזיק תיק שפ"ע, גיורא בן ארי: "אני שמח על רכישתו של הטנדר, אשר כניסתו לעבודה שוטפת במשמרות בעיר רחובות תפתור בעיות ניקיון בעיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh