גן לולב מרחובות זכה בפרס החינוך הארצי!

גן לולב מרחובות זכה בפרס החינוך הארצי!

לפני זמן קצר נודע כי וועדה מיוחדת במשרד החינוך בחרה בגן לולב, מכל הגנים בארץ, לפרס החינוך הארצי!

בתהליך חינוכי ייחודי של חקר ולמידה, הפכו הילדים והצוות החינוכי את הגן למרכז מבקרים ובו פינות מיניאטוריות זהות לאתרים מפורסמים ברחובות: בית העם היכל התרבות, בית הנשיא הראשון, אתר הפרדסנות ובית הכנסת הגדול

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו גאים על זכייתו של גן לולב בפרס החינוך הארצי. אני מודה לגננת צהלה גמליאל ולסייעת אורה חג'בי על השקעתן הגדולה ומסירותן לילדים ולגן. זוהי הוכחה נוספת לאיכותה ולרמתה הגבוהה של מערכת החינוך העירונית, שנחשבת לאחת הטובות בישראל"

גן לולב עבר בשנה האחרונה תהליך הייחודי, אשר זיכה אותו בפרס החינוך המחוזי והיום נודע כי בגינו זכה גם בפרס החינוך הארצי של החמ"ד- מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך, מכל הגנים בישראל.

הילדים בגן עברו בחודשים האחרונים תהליך חינוכי לימודי ייחודי של חקר ולמידה על אתרים חשובים בעיר רחובות ועל העיר רחובות בכלל. הגן הפך למרכז מבקרים של העיר, ולאחר שילדי הגן בקרו והכירו מקרוב אתרים היסטוריים ותרבותיים שונים בעיר, החליטו להתמקד בארבעה: בית הכנסת הגדול, בית העם היכל התרבות, בית הנשיא הראשון ואתר הפרדסנות.

על כל אחד מהאתרים הילדים למדו וחקרו, והם מכירים מקרוב את האישים הקשורים בו ואת ההיסטוריה של כל אתר.  לבסוף, הקימו בגן באופן שמזכיר את המקור ככל שניתן, פינות המייצגות את כל אתר.

בכניסה לגן הוצב דוכן של "מרכז המבקרים רחובות שלי". פינה אחת בגן הוקדשה  ל"בית הנשיא הראשון", שם למדו הילדים על דמותו של חיים וויצמן ופועלו.

פינה נוספת בגן הוקדשה ל"בית הכנסת הגדול", שם  למדו הילדים במקום על ההיסטוריה של הבניין. פינה אחרת הוקדשה לאתר לפרדסנות והפינה האחרונה הוקדשה לאתר "בית העם".

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו גאים על זכייתו של גן לולב בפרס החינוך הארצי. אני מודה לגננת צהלה גמליאל ולסייעת אורה חג'בי על השקעתן הגדולה ומסירותן לילדים ולגן. זוהי הוכחה נוספת לאיכותה ולרמתה הגבוהה של מערכת החינוך העירונית, שנחשבת לאחת הטובות בישראל".

סגן ראש העיר זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך: "לא היה לנו ספק כי גן לולב יזכה בפרס הארצי. הדבר ניכר בכל פינה בגן בביקור שקיימנו בשבוע שעבר. גן לולב הוא אחד מהגנים ברחובות אשר מעיד על כל הגנים בעיר- ילדי רחובות נמצאים בידיים טובות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh