יוזמה חדשה בעירונוער: מפגשי נטוורקינג לבני נוער

יוזמה חדשה בעירונוער: מפגשי נטוורקינג לבני נוער

אחד הכישורים הנדרשים בעולם החדש היא היכולת להתחבר לאנשים ולחבר בין אנשים; בעירונוער החליטו לסייע לבני הנוער לפתח את הכישורים הללו* אמש התקיים מפגש פיילוט כזה בעירונוער עם מומחית הנטוורקינג כינרת אייזנברג ובו השתתפו עשרות בני נוער רחובותיים.

נטוורקינג הינה גישה שיווקית העושה שימוש במפגשים חברתיים של אנשים מרקעים שונים למטרת יצירת רשת חברתית, העשויה להוביל לשיתופי פעולה והזדמנויות עסקיות.

בעירונוער החליטו לפתח את הכישורים הללו בקרב בני הנוער כבר מגיל צעיר, וקיימו השבוע פיילוט- מפגש נטוורקינג לבני נוער בפעם הראשונה.

המפגש התקיים בתאריך ה-11.2 בעירונוער (מחלקת הנוער של עיריית רחובות והחברה העירונית) והשתתפו בו כ-30 בני נוער אשר קיבלו כלים יישומיים כיצד ואיך להשתמש בנטוורקינג ככלי לחיים. אחד הכישורים הבסיסיים הנדרשים בעולמנו הינו היכולת לחבר בין אנשים ולהתחבר לאנשים. בני הנוער נמצאים מרבית הזמן צמודים למסך זה או אחר וכך לאט לאט פוחתת התקשורת הישירה שלהם בינם לבין עצמם ובין אחרים – ומתבצעת בעיקר דרך המסך.

בתחילת הערב הגיעו מתן דיל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים, ואבי יוספי, מנהל מחלקת הנוער לברך את הילדים. מתן דיל הסביר לנוער על החשיבות של הנטוורקינג עבורם, איך הם יכולים לעשות בכך שימוש בעתיד הקרוב ובעתיד הרחוק.

עו"ד מתן דיל- סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים " נטוורקינג לנוער הינו פריצת דרך בתחום הנוער ורק מי שהיה נוכח במפגש הרגיש את הכמיהה והרצון שלהם לקשרים אישיים ושיחה בארבע עיניים"

כנרת אייזנברג, מובילת המיזם הסבירה לילדים איך נטוורקינג עובד, איך הם יכולים לשלב זאת בחיי היום יום שלהם אם בהשגת עבודה לקיץ, עזרה בלימודים או במציאת חברים לתחביבים משותפים.

את המפגש הנחתה כנרת אייזנברג שהינה יזמת של מפגשי נטוורקינג ברחבי הארץ.

בני הנוער למדו הצגה עצמית ב- 60 שניות ,איך היא בנויה ומה מומלץ להגיד בזמן הקצוב הזה. בזכות ההצגה העצמית, בני הנוער נהיו מודעים ליכולות שלהם וכשהקשיבו לאחרים זה התעצם אף יותר.

הערב הסתיים בספיד נטוורקינג בו התחלקו הילדים לקבוצות קטנות במעגלים, בסבב הראשון לכל נער היו 2 דקות ובסבב השני דקה להצגה עצמית כאשר כל סבב היה עם נערים חדשים.

בספיד נטוורקינג הילדים סיפרו עוד על פועלם ונוצרו קשרים חדשים בניהם על בסיס תחומי עניין משותפים.

בני הנוער למדו על המשמעות של עזרה הדדית, מה הם יכולים לקבל מפתיחות וקבלת האחר, עמידה בפני קהל, מיקוד עצמי, פיתוח יכולות אישיות ועוד.

מפגשים אלו ימשכו בעירונוער וברחבי העיר ויהוו מוקד לרישות בני הנוער בעיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh