הצלחה לאירוע לנשים חרדיות ברחובות

הצלחה לאירוע לנשים חרדיות ברחובות

יוצרים אחדות דרך תרבות. אירועי יום האישה ברחובות כבר מושכים קהל רב *למחזמר "אני ואת נשנה את העולם" אזלו כל הכרטיסים בתוך שבוע וחצי והוא זכה לשבחים רבים.

במסגרת אירועים לקראת יום האישה הבינלאומי נערך בהיכל התרבות ברחובות ערב מיוחד במינו, שבו הוצג המחזמר "אני ואת נשנה את העולם", בהפקתה של טלי אברהמי, מפיקה חרדית. המחזמר שילב שחקניות ורקדניות ועסק בקולות הפנימיים השונים הקיימים בנו ובדרכי קבלת כלים להתמודדות עם אתגרי החיים.

כ-800 כרטיסים נמכרו תוך שבוע וחצי, מה שהוכיח את חשיבות פעילות הפורום ואת הצורך הגדול בקרב הציבור החרדי לשירותי תרבות איכותיים אשר יתאימו לו. הציבור שהצביע ברגליו, יצא בתחושת הנאה ושביעות רצון. רבות פנו למארגנות הערב בהוקרת תודה ובבקשה להפקת ארועים איכותיים נוספים.

האירוע התקיים ביוזמת פורום הנשים החרדיות שפועל במסגרת הפורום לקידום מעמד האישה. פורום הנשים החרדיות כולל נציגות מכל הקהילות ומהווה גורם מאחד לכולן. אחת ממטרות הפורום היא לפעול למען לקידום והתאמה של אירועים למגזר החרדי. כמו כן האירוע נערך בשיתוף החברה העירונית רחובות, רשת חוויות והמחלקה לתרבות תורנית.

מחזיק תיק תרבות תורנית, אבנר אקוע אמר באירוע "אני רואה בערב זה סמל ודוגמא לאחדות דרך צריכת התרבות, נמשיך לקדם ולעזור לקיים אירועים נוספים כאלה במהלך השנה".

צוות נשים חרדיות פועל כחלק מהפורום לקידום מעמד האישה, בשיתוף פעולה של מרכז חוויות מהות בניהולה של אורלי גרוסבוים, מרכז רבדים, בניהולה של מלכי הרשקוביץ, יו"ר נשות חב"ד רותי מפעי ויסכה חלימי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh