מרוץ נס-ציונה ה-33 לזכרו של יורם גלבוע ז"ל

מרוץ נס-ציונה ה-33 לזכרו של יורם גלבוע ז"ל

המרוץ שיתקיים ב-16.3 יכלול מסלולים של 10 קילומטרים, 5 קילומטרים ו-2 קילומטרים, לצד מסלול אפרוחים. המנכ"ל ניר גלבוע: "אני קורא לכל מי שאוהב ספורט להירשם".

מרוץ נס ציונה ה-33 על שמו של מייסד קבוצת האבטחה "צוות 3" תא"ל יורם (צ'וצ'ו) גלבוע ז"ל, שהלך לעולמו לפני 24 שנה, יתקיים ביום שישי (16.3) ויכלול מספר מסלולים ובהם 10 קילומטרים, 5 קילומטרים, 2 קילומטרים ו-300 מטר אפרוחים עבור ילדים. קבוצת "צוות 3" תיתן חסות למרוץ, ואף קוראת לעובדיה להירשם למקצים השונים.

יורם גלבוע ז"ל, נפטר בגיל 48 מהתקף לב. בשנת 1990 הוא הקים את "צוות 3" יחד עם בנו ניר, שכיום משמש כמנכ"ל הקבוצה המעסיקה אלפי עובדים ופועלת בתחומי האבטחה, הניקיון והמיגון. יורם גלבוע ז"ל שימש בצה"ל במגוון תפקידים בכירים והשתחרר בשנת 1987 בדרגת תת-אלוף. זכרו מונצח בכל שנה, בין היתר, במרוץ נס-ציונה – העיר שבה התגורר ותרם רבות לקהילה.

השנה ייערך לראשונה המרוץ בשטחי השדות בין אצטדיון הכדורגל העירוני לשטחים הירוקים באזור. הוא ישלב בין חגיגות 135 לעיר נס ציונה ובין חגיגות 70 למדינה. תלמידי בתי הספר ייקחו בו חלק פעיל כקבוצות ריצה ייחודיות בהנהגת המנהלים והמורים לחינוך גופני. המרוץ השנה מאורגן על ידי מחלקת הספורט של העירייה בשיתוף מחלקת אירועים של קריית התרבות ובחסות קבוצת "צוות 3". המרוץ הוא אירוע הספורט הגדול ביותר בעיר נס ציונה ומשתתפים בו אלפי רצים במקצים שונים תושבי העיר ושוחרי ריצה מהארץ והעולם.

מנכ"ל "צוות 3" ניר גלבוע, שייסד את החברה יחד עם אביו יורם: "אנחנו גאים לתת חסות למרוץ נס-ציונה על שמו של אבי יורם, כחלק מהתרומה של צוות 3 לקהילה החמה והאוהדת שאבא שלי כל כך אהב. חלפו 24 שנים מאז מותו, ואנחנו מרגישים את חזונו מיושם בכל חלקי החברה. אני קורא לכל אוהבי הספורט מרחבי הארץ להירשם למרוץ".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh