צעדת האביב בחול המועד: צועדים בסימן 70 לישראל

צעדת האביב בחול המועד: צועדים בסימן 70 לישראל

חגיגות האביב של רחובות יתקיימו בחול המועד ביום רביעי, 4.4 וישלבו את נקודות ההיסטוריה של רחובות יחד עם ההווה והעתיד. בתוכנית: פעילויות לכל המשפחה, מסלולים מותאמים לפי רמת קושי והופעות של בימת הנוער של החברה העירונית.

ראש העיר רחמים מלול: "אני מזמין את משפחות התושבים לצעוד איתנו השנה לרגל חגיגות ה- 70 לישראל. הצעדה השנה תהיה חגיגית במיוחד".

חגיגות האביב המסורתיות של רחובות יהיו השנה עשירות במיוחד. ביום רביעי (4.4), חול המועד פסח, תתקיים צעדת אביב 2018 ססגונית בסימן 70 שנה למדינת ישראל. לאורך מסלולי הצעידה השונים, שיותאמו לפי רמת קושי, יופיעו דמויות היסטוריות מהקמת המדינה. בסיומו, יתקיים הפנינג שבו יופיעו חניכי בימת הנוער העירונית, תוצב תחנת צפרות, תחנות פעילות לכל הגילאים, מופע מוזיקלי בסגנון הביג-בן של הקונסרבטוריון העירוני, מכונית קרטינג, תחנות למשימות אתגריות ועוד. ההזנקה מאתר הפרדסנות, תתקיים בין השעות, 8:00 – 9:30, וההשתתפות היא ללא עלות.

ראש העיר, רחמים מלול: " אני מזמין את משפחות התושבים לצעוד איתנו השנה לרגל חגיגות ה- 70 לישראל. הצעדה היא אירוע ספורט ופנאי לכל המשפחה, מסלול הצעדה עובר בנקודות ההיסטוריות של העיר רחובות. חגיגות האביב היו נהוגות בעיר עוד מימיה הראשונים, ובשנה זו אני שמח להזמינכם לצעדה חגיגית במיוחד, שתשלב עם חגיגות העצמאות למדינה".

חגיגות האביב בימיה הראשונים של המושבה שילבו ספורט, שירה וריקודים. עיריית רחובות, באמצעות החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, ממשיכה את מסורת החגיגות ותשלב בין התחומים השונים בצעדה מרהיבה שתוקדש ליום הולדת 70 לישראל.

הצעדה תחל באתר הפרדסנות בעיר ע"ש מינקוב, תעבור בין אתרים היסטוריים ובמסגרתה ייהנו המשפחות הצועדות מתחנות הפעלה לאורך מסלול חווייתי באורך של שישה קילומטרים ברמת קושי בינונית – קלה שתאפשר לבני כל הגילאים לקחת בה חלק. יש לציין כי המסלול אינו מתאים לעגלות תינוקות.

את מסלול הצעידה יעטרו תחנות צל וריענון וממגוון פעילויות שילוו אותם במשך הדרך: הדרכות, הסברים, הופעות של חניכי בימת הנוער העירונית, הופעות של חניכי הקונסרבטוריון העירוני, מתחמי פעילות ומנוחה ועוד. לנוחיות המשתתפים יוצעו תחנות צל וריענון לאורך מסלול הצעדה, שתעבור בין אתרים היסטוריים ברחובות. במהלך הצעדה יפגשו הצועדים דמויות רחובותיות מיתולוגיות מתולדות המדינה והעיר רחובות. סיום הצעדה ילווה בפעילויות ומופעים באתר הפרדסנות.

בנקודת הזינוק תהיה חנייה מסודרת. המסלול המעגלי יעבור באתר הפרדסנות, מכון ויצמן למדע, כיכר הניצחון ואחוזת הנשיא ויצמן. הצועדים ישמעו הסבר על ידי מדריכים ממרכז המבקרים של מכון ויצמן, ולאחריו יצאו המשתתפים דרך שער האחוזה לרחוב הנשיא הראשון ומשם ימשיכו לשטחים הירוקים של העיר רחובות. בדרך הם ייהנו מהופעה חיה של ילדי בימת הנוער.

עם חציית דרך בגין (הכביש העוקף המזרחי) יכנסו הצועדים לשטח הירוק בצד המזרחי של רחובות, יגיעו לפרדסים, לגבעת הזיתים ויכירו את בעלי החיים והצמחים. בסיום יגיעו הצועדים לחורשת הצופים להפנינג סיום חגיגי במתחם אתגרי הכולל תחנות פעילות חווייתיות לכל המשפחה.

פרטים נוספים – באגף הספורט בטלפון 08-6683884

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh