הפנינג לוחמי האש לכל המשפחה

הפנינג לוחמי האש לכל המשפחה

מיזם משותף של עירית רחובות ולוחמי האש לקראת ל"ג בעומר: עיריית רחובות והתחנה האזורית ברחובות של כיבוי אש והצלה מתכוננות לל"ג בעומר באירוע ייחודי וראשוני ברחובות: בימים ד'-ה' 25-26.4, בשעות 16:00-21:00 יתקיים הפנינג גדול ומרהיב להורים וילדים עם לוחמי האש, ללא עלות.

באירוע שיזם אגף השכונות בעריית רחובות ייחשפו המבקרים מקרוב, בדרך חווייתית ומרתקת, לעבודת לוחמי האש: יוצבו סימולציות רבות של ציוד לוחמי האש שנמצא בשימוש יומיומי, תוצגנה הדמיות של חילוץ וכיבוי אש, עמדות צילום ותחפושת לילדים של לוחמי האש, סדנאות יצירה, והסברה לשמירה על בטיחות בנושא אש בבית ובמדורות ל"ג בעומר.

טפסר משנה איציק לוי, מפקד התחנה האזורית ברחובות: "כיבוי אש והצלה עם הפנים לקהילה: אנו שמחים להגיע אל הציבור ולהכיר לו מקרוב את עבודת לוחמי האש, על מגוון יכולותיה. בדרך זו נוכל גם להעביר את המסר בדבר מניעת שריפות הן בבית והן מחוצה לו".

ראש העיר, רחמים מלול: "החלטנו להיערך בעיר לל"ג בעומר באמצעות אירוע חווייתי, המכיל את המסרים החשובים להישמרות מנזקי האש. אנו שמחים לשתף פעולה עם לוחמי האש, ומזמינים את כל הילדים והוריהם להתרשם מקרוב באירוע הייחודי הזה".

הנה דרך מקורית להתכונן לל"ג בעומר: עיריית רחובות והתחנה האזורית של כיבוי אש והצלה ברחובות משתפות פעולה ביצירת הפנינג ייחודי וראשוני בעיר, שיפתח צוהר לעבודתם המרתקת של לעבודת לוחמי האש ולהסברה על בטיחות אש לקראת ל"ג בעומר. בהכנת התחנות הושקעה מחשבה רבה על מנת לעשות זאת בדרך חווייתית המותאמת לילדים .

האירוע יתקיים בימים ד'-ה', 25.-26.4 במתחם גן המייסדים. המקום יחולק לאזורים, ובכל אזור תוצב תחנת פעילות בנושא ספציפי, אשר תציג בהתאם לשעות הפעילות. ההפנינג יכלול צפייה בהדגמות חיות, התנסות, צפייה בסרטונים, הסברה פרונטלית, חלוקת עלונים והצגת ציוד ואמצעי כיבוי חילוץ והצלה.

מנכ"ל עיריית רחובות, דורון מילברג: "אנו משקיעים משאבים בבניית האירוע החשוב הזה, אשר ממנו יוכלו תושבי העיר וילדיהם ליהנות ללא עלות. מצאנו שילדים מרותקים לעבודת לוחמי האש, ובשבילנו זוהי הזדמנות מצוינת להמחיש את המסרים החשובים בדבר שמירה על בטיחות אש בבית בפרט ובעיר בכלל".

ח"מ אביב איטח, מחזיק תיק שכונות ומשפחות צעירות: "הבטיחות במקום הראשון ואני מזמין את כל המשפחות הצעירות , הורים וילדים להגיע ולרכוש ידע חשוב ביותר תוך כדי חווית הנאה לכל המשפחה".

בין התחנות שיפעלו במקום יוצג התוכן שלהלן:

  • הצגת ציוד מבצעי של לוחמי האש, כגון רכב כיבוי, תצוגת ציוד ואמצעים לגילוי וכיבוי דליקות, סולם גבהים ועוד. התצוגה תכלול הסבר פרונטאלי.
  • הדמיה של חילוץ נפגעים מדירה בוערת
  • הדמיה של עבודת לוחמי האש בעת חילוץ מרכב
  • תצוגה של היחידה ללוחמה מיוחדת בכיבוי והצלה, אשר מאומנת להילחם באש ולחלץ לכודים בגובה רב, לרבות סנפלינג וחילוץ ממים.
  • הסברה בנושא שמירה על בטיחות אש במבנים
  • מסלולי התנסות לילדים בעבודת לוחמי אש
  • עמדת ל"ג בעומר, להסברה כיצד לבנות מדורה ואמצעי זהירות ובטיחות נדרשים
  • עמדות יצירה לילדים בנושא לוחמי האש ובטיחות אש
  • עמדת צילום לילדים, עם תחפושת לוחם האש

במסגרת ההפנינג הייחודי יהיו הסברה והדגמה לכלל הציבור, כיצד נוהגים בעת שריפה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh