5 טיפים לשמירה על העור בקיץ

5 טיפים לשמירה על העור בקיץ

הקיץ אוטוטו מגיע (ויש האומרים כי הוא כבר נמצא ממש כאן), וכידוע שינויי מזג האוויר משפיעים על העור שלנו, שלא נדבר על השמש, החום והזיעה שיכולים לפגוע בו. שגרת הטיפוח שמתאימה לחורף אינה שגרת הטיפוח המתאימה לקיץ, ולכן כתבנו 5 טיפים שיעזרו לנו לשמור על עור הפנים שלנו בקיץ:

  1. מריחת קרם הגנה – הגנה מהשמש היא הדבר החשוב ביותר בשגרת טיפוח עור הפנים בקיץ. השתמשו בקרם הגנה לפני כל יציאה מהבית והשתדלו לא להיחשף לשמש יותר מדיי, העדיפו מקומות מוצלים או חבשו כובע המחסה את הפנים בחשיפה ארוכה לשמש. רצוי למרוח קרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה (לפחותs.p.f 15) ולמרוח גם על הצוואר כדי לשמור עליו מנזקי השמש.
  2. שמירה על שגרת טיפוח העור – שגרת הטיפוח היא חשובה מאוד בקיץ ולכן ישנם מוצרי קוסמטיקה רבים המיועדים לשימוש בעונה זו. הזיעה והלכלוך מצריכים ניקוי יסודי לעור הפנים פעמיים ביום – בבוקר ולפני השינה. בקיץ הלחות מוגברת, לכן לפני כל מריחת איפור דאגו להספיג את הלחות מהעור, מומלץ למרוח סרום על בסיס מים, ולבעלות עור יבש מומלץ להוסיף קרם לחות לאחר הסרום. על-מנת להתאים את התכשירים הקוסמטיים הטובים ביותר עבורכן כדאי להיעזר בקוסמטיקאיות המתמחות בכך.
  3. ניקוי פנים אצל קוסמטיקאית – כדאי לבצע ניקוי פנים אצל קוסמטיקאית. בין הטיפולים האפשריים מומלץ מאוד לקבל מסאז' לעור, אשר יחיה אותו ויאיץ את זרימת הדם וייתן לו מראה חדש ונקי. פילינג עדין הוא גם טיפול חשוב, על מנת להסיר את תאי העור המתים והיבשים שנפגעו מנזקי השמש. הקוסמטיקאית תדע להתאים את הטיפול הנחוץ לפי סוג העור.
  4. שמירה פנימית על עור הפנים – מה זה בעצם אומר? הרי דיברנו פה על שמירה חיצונית – קרמים שצריך למרוח, טיפולים שכדאי לעבור. אבל גם מה שאנחנו מכניסים פנימה יש השפעה על עור הפנים. חשוב לשמור על תזונה נכונה ומאוזנת, הכוללת פירות וירקות, אומגה 3 וויטמין E ולהפחית באוכל מטוגן ושומני. חשוב לספק לגוף את המרכיבים בעזרתם הוא ימשיך להפיק קולגן – קולגן הוא החומר המאפשר לפנים את האלסטיות שלהן ומשמש גם כטיפול אנטי-אייג'ינג.
  5. שתיית מים מרובה – מומלץ לשתות כמות גדולה של מים, גם אם לא מרגישים צמאים. שתיית מים בכמות מספקת שומרת על העור ומועילה לתהליכי ההתחדשות שלו.

בעזרת 5 הטיפים הללו עור הפנים שלנו יהיה מוכן לקיץ. אם נמרח קרם הגנה לפני כל יציאה לשמש על כל האזורים החשופים בגוף, נאמץ שגרת טיפוח פעמיים ביום (נוכל לקבל המלצות על תכשירי קוסמטיקה מומלצים מהקוסמטיקאיות המתמחות בכך), נבקר אצל הקוסמטיקאית לניקוי פנים מושקע שיעזור לנו לחדש את תאי העור, נשמור על תזונה נכונה ונפיק את הקולגן והויטמינים הנחוצים לנו ונשתה הרבה מים – העור שלנו אכן יהיה מוכן לקיץ. קיץ נעים!

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh