קופסאות תכשיטים: למה כדאי להשקיע בהן באריזת מתנה?

קופסאות תכשיטים: למה כדאי להשקיע בהן באריזת מתנה?

כאשר קונים מתנות, הן לא נמדדות רק על פי תוכנן, אלא גם על פי האריזות שלהן. ההבדל מאוד משמעותי אם מקבלים תכשיטים בתוך שקיות ניילון או שקיות נייר, או מוגשות בתוך קופסאות לתכשיטים יפות ונוצצות. אם לא השתכנעתם עד עכשיו, נמנה מספר סיבות לכדאיות ההשקעה באריזות תכשיטים המיועדות למתנה:

אריזות לתכשיטים נועדו לכך – מה בעצם זה אומר? קופסאות לתכשיטים יוצרו כך שיותאמו בדיוק לצורך זה, הן עוטפות את התכשיט מכל הצדדים ומציגות אותו באופן אסתטי, ובאופן כזה שלא יפגע בתוך אריזה שלא מיועדת לתכשיטים.

מראה יוקרתי יותר – אפילו לפני שפותחים את האריזה, כבר התכשיט שבתוכה מקבל רושם יוקרתי. אם הקופסא לתכשיטים תראה יוקרתית ויפה, מייד הדבר ישליך על התכשיט עצמו, והדעה עליו תהיה זהה.

חשיבה על הפרטים הקטנים – אריזה מושקעת מעידה על חשיבה לפרטים הקטנים, וכך נחשבת להשקעה גדולה יותר. כאמור ככל שההשקעה גדולה יותר כך המחווה גדולה בפני עצמה ומשמחת יותר.

השלמת המתנה – ההתאמה של האריזה לתכשיט, אם בצבעו או באופיו, יכולה לתת משמעות גדולה יותר למתנה ולתכשיט. כלומר, אם התכשיט בצבע זהב והאריזה גם היא בצבע זהב, האפקט שהשילוב ביניהם ייצור יהיו מושלם. ישנם עיצובים שונים לקופסאות תכשיטים – עיצוב חלק או עם פפיון ובצבעים שונים, שיתנו לתכשיט את מגע העיצוב שהוא צריך כדי להפוך למתנה מושלמת.

אחסון – לאחר קבלת התכשיט, צריך לשמור עליו בצורה מיטבית כדי שלא ייהרס. כמובן שיש מעמדים לתכשיטים, מגוונים ויפים בעצמם, אך למי שפחות אוהבת להציג את תכשיטיה לראווה, קופסת התכשיט שמגיעה עם התכשיט יכולה לשמש לאחסון התכשיט וכך שומרת עליו. בנוסף, אפשר להשתמש בקופסת התכשיטים לשימושים אחרים, כמו אריזת תכשיטים לחופשה.

הטאצ' האחרון לאריזת התכשיטים – בכדי לסיים את אריזת התכשיט בצורה המתאימה לו, קופסת תכשיטים לבדה תספיק, אך אם אפשר לשדרג את הגשת המתנה אפילו יותר, למה שלא נעשה זאת? ואנו מתכוונים לשקית בה מוגשת המתנה. ניתן למצוא שקיות נייר מעוצבות, אשר מוסיפות יוקרה למתנה. גם שקיות ניילון יפהפיות, בין אם חלקות או עם ציורים, יוכלו לעשות את העבודה בצורה טובה ולתת את הטאצ' האחרון למתנה.

אז אם כבר החלטנו לקנות תכשיט במתנה, ראינו שבקלות אפשר לשדרג אותו, ובעזרת תוספת קטנה – קופסת תכשיטים, נוכל להפוך את המתנה ליפה ומושקעת יותר. כדי להוסיף לטאצ' הסופי, את אריזת התכשיטים אפשר להגיש בתוך שקית נייר או ניילון מעוצבות, שבהחלט יוסיפו התרגשות לקבלת המתנה, ויעלו את גורם ההפתעה של המתנה. ואם אתם מוכרי תכשיטים, אין ספק שתוספת קופסת תכשיטים לאריזת התכשיט שאתם מציעים תעשה רושם רב על קוני התכשיטים, שמשדרגת עבורם את המתנה.

הכתבה באדיבות יואב אריזות http://www.yoav-arizot.co.il/

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh