איכות חיים חדשה למבוגרים ברחובות

איכות חיים חדשה למבוגרים ברחובות

בית על"ה –  המרכז לתרבות, רווחה ופנאי למבוגרים-  ייחנך במעמד השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל, נכבדי העיר וראשי עמותת על"ה ביום ד', 23.5 בשעה 10:00 בבית העם- היכל התרבות העירוני

לרגל המאורע המכונן, עריית רחובות ועמותת על"ה מזמינות את כל תושבי העיר לאירוע הפתיחה החגיגי במעמד השרה לשוויון חברתי ח"כ גילה גמליאל, נכבדי העיר וראשי העמותה אשר ייערך ביום ד', ט' בסיוון תשע"ח, 23.05.18 בשעה  10:00 בבית העם רחובות, היכל התרבות העירוני. הזמנות ניתן להשיג במשרדי עמותת על"ה.

סוף סוף זה קורה, חלום של שנים מתגשם. עיריית רחובות ועמותת על"ה גאות לחנוך את המרכז החדש לרווחת תושבי רחובות המבוגרים שייפתח בעוד שבועות ספורים.

בית על"ה הוא מרכז רווחה ותרבות עשיר ומגוון, בו יוענקו שירותים רבים. המרכז נולד מתוך הבנה שיש לתת מענה לשינויים שחלו בשנים האחרונות כדוגמת עלייה בתוחלת החיים, הבנה של השפעות הבדידות על המצב הנפשי והפיסי והצורך בשיפור איכות החיים. לצד אלה עומד הצורך לרכז את כל הפעילות למבוגר (שכיום מפוזרת ברחבי העיר) במקום אחד. בית על"ה הוא בית פתוח מזמין, חם ונגיש, הממוקם במרכז העיר שיאפשר לכל אדם למלא את זמנו הפנוי, לקבל מידע וייעוץ, לצרוך שירותים, להשתתף במגוון רחב של פעילות תרבות, ספורט ופנאי, ליהנות מאירועי תרבות, לבלות ולהתערות חברתית ולהרגיש שייך.

על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות הוקמה בשנת 1982 ע"י עיריית רחובות ביוזמת אש"ל ומשרד הרווחה, במטרה לפתח ולהעניק שירותים לאוכלוסייה המבוגרת בעיר. ייעוד העמותה הוא לשפר את איכות החיים של המבוגרים בעיר ולאפשר להם להמשיך לחיות בבית ובקהילה. על"ה היא הגוף היחיד ברחובות אשר מציע מעטפת שירותים רחבה העונה על מירב צרכי האוכלוסייה המבוגרת בתחומים רבים של סיעוד, רווחה, תרבות ופנאי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh