המלצות להדברה ברחובות – הדברת ג'וקים ומזיקים בבית

המלצות להדברה ברחובות – הדברת ג'וקים ומזיקים בבית

לפני שאתם מזמינים חברת הדברה ברחובות, יש כמה דברים חשובים שכדאי שתדעו. בכלל באופן כללי תמיד טוב לבדוק המלצות לפני הזמנת בעלי מקצוע או שירות מכל סוג, אבל כשמזמינים חברת הדברה לבית זה חשוב שבעתיים. בדיקת המלצות לחיפוש חברות הדברה ברחובות זהו דבר שיכול לעזור לכם המון ויכול גם לחסוך לכם לא מעט כסף בעבור ביצוע הדברה בבית. היום כל המידע נגיש וחשוף ברשת האינטרנט, כך שהמשימה לחקור טיפה את הנושא איננה מורכבת כלל ותוכלו מהר מאוד להבין איך זה עובד ומה עליכם לעשות.

איך מתחיל המסע לחיפוש מדביר מקצועי?

הבעיה מתחילה כשרוב האנשים מזמינים חברת הדברה ברגע של בהלה, כשהם ראו ג'וקים בבית והם נלחצו כאילו מדובר בחיה טורפת שמאיימת על הקיום שלהם ושל ילדיהם. דבר ראשון תירגעו. ג'וקים חיים במרחב הציבורי שמסביב לבית שלכם במשך כל ימות השנה, ובימות הקיץ החמים הם פשוט נכנסים לבית שלכם כדי למצוא אוכן ושתיה, ואולי אם התמזל מזלם אז גם איזה פינה מטונפת כדי להתרבות בה.

לפני שאתם מזמינים הדברת ג'וקים מקצועית אתם קודם כל חייבים להירגע ולהתחיל לחקור את הנושא לעומק – איזה סוגי הדברה יש? איזה הדברה הכי יעילה נגד ג'וקים בבית ? אולי אתם בכלל יכולים לקנות איזה תכשיר הדברה בסופר ואין טעם להתחיל בחיפושים נמרצים אחרי חברת הדברה ברחובות כדי שתטפל עבורכם בבעיה ? כמה בכלל עולה הדברת ג'וקים לבית ?

יש המון שאלות שצריך לשאול לפני שמזמינים חברת הדברה לבית ברחובות וכדי לעזור לכם להבין יותר טוב את כל הנושא של הדברת מזיקים, נפרוש בפניכם כמה דגשים חשובים שכדאי שתדעו.

היתר הדברה בתוקף

הדבר הראשון שעליכם לבדוק בעת הזמנת חברת הדברה ברחובות והסביבה, זה היתר הדברה בתוקף עם השם וכל הפרטים של אותו מדביר שנשלח אליכם לביצוע העבודה בבית. המשרד להגנת הסביבה מנפיק היתר הדברה רק למדבירים שעברו מבחן הסמכה והוכשרו לבצע הדברת ג'וקים ומזיקים באופן מקצועי. אדם שאינו נושא היתר הדברה, בשום פנים ואופן אינו מורשה להשתמש בחומרי הדברה ולהציע שירותי חברת הדברה ברחובות או בכל מקום אחר בארץ.

עונת המזיקים ברחובות

רחובות היא עיר עם אופי ייחודי מאוד. מצד אחד היא תוססת ומלאת חיים, לכן יש בה גם המון זבל ופסולת אורגנית המשמשת לצורכי המחיה של מזיקים מסוגים שונים, ומצד שני היא מוקפת באזורים פתוחים ושטחים חקלאיים רחבי היקף ששום דבר בהם לא מזכיר את אופי החיים של העיר. בהתאם לתנאים הייחודיים של העיר רחובות, הדברת ג'וקים היא לא הדבר היחידי שנצרך בעת תחילת עונת המזיקים, גם ליתושים יש מקום של כבוד בקרב צרכני הדברת מזיקים ברחובות.

מתי זה מתחיל?

ניתן לומר שתחילת עונת המזיקים היא עונת האביב, כשמתחיל להתחמם והקיץ כמעט בפתח. כפי שאופייני לכל עיר גדולה, הדברת ג'וקים בבית לפני תחילת הקיץ זוהי פעולה חשובה שתמנע מכם כאב ראש בהמשך. אבל בערים כמו רחובות יש להיערך עוד לפני תחילת האביב בכל הנוגע לנושא של הדברת יתושים. היתושים צריכים מקורות מים כדי להטיל ביצים ולהתרבות, את התנאים האלו הם ימצאו בקלות בכל האזורים הפתוחים שמקיפים את רחובות וכך כבר בסוף החורף תושבי העיר יתחילו להרגיש בעקיצות ויתקשרו מהר להזמין חברת הדברה ברחובות.

סוגי הדברה לבית

רוב חברות ההדברה יגידו לכם שצריך לשהות מחוץ לבית לפחות כמה שעות אך למעשה היום יש כמה שיטות הדברה שמאפשרות לכם זמן שהייה קצר מאוד מחוץ לבית. מדובר בהדברה ירוקה, שהיא למעשה שימוש בחומר סינתטי שעושה פעולה שדוחה את החרקים, אך כדי שהוא יהיה יעיל לצורך הדברת ג'וקים או הדברת מזיקים אחרים בעלי כושר עמידות לחומרי הדברה, חברות הדברה מערבבות את החומר הטבעי עם חומר רעיל בריכוז נמוך של רעלנים – דבר שלא מזיק לבני אדם, אפילו לתינוקות, אבל בהחלט יזיק למזיקים מסוגים שונים כמו ג'וקים.

שימו לב – חומרי הדברה ירוקה יכולים גם לפגוע בבעלי חיים מסוימים כגון תוכי או בעל חיים אחר שרגיש מאוד לרעלנים. כדי לוודא את בטיחות החומר מול חיות המחמד שלכם, מצאו מדביר מומלץ ברחובות ובדקו שאכן יש לו את הידע הנדרש כדי שתוכלו לסמוך על דעתו בנושא.

ריסוס נגד מזיקים

גם הדברה ירוקה ניתן לבצע באמצעות ריסוס לבית. הריסוס הוא רק אופן פיזור חומרי ההדברה בתוך הבית, לכן כל חומר שנמצא יעיל עבור הדברת מזיקים יכול לשמש לצורך ריסוס הבית. מאחר והיתרון של ריסוס לבית הוא היכולת של הריסוס לחדור עם חומרי ההדברה אל תוך החריצים והפינות שבהם מסתתרים המזיקים, במיוחד במקרים של הדברת ג'וקים ונמלים במטבח, שימו לב שאתם לא אוטמים את החריצים לפני הזמנת חברת הדברה לביצוע ריסוס בבית. לאחר שהזמנת חברת הדברה והם סיימו לעשות ריסוס לבית, בהחלט מומלץ לאטום חריצים וכך למנוע מעבר של מזיקים באזור.

לסיכום..

אם אתם סובלים ממזיקים בבית והתחלתם לחפש חברת הדברה ברחובות או מדביר מומלץ שמתמחה בסוג המזיקים שמהם אתם סובלים, עליכם לחקור מעט את סוג המזיקים שאותו תרצו להדביר ורק אז תוכלו לפנות לחברות הדברה כשמורגש בכם הביטחון והידע, דבר שמיד יגרום לרוב חברות ההדברה להציע לכם חבילת הדברה איכותית לבית. לדוגמה במקרה של הדברת ג'וקים, ניתן לבצע ריסוס נגד ג'וקים בבית ובזה לסיים את העניין. ואפשר גם למרוח ג'ל הדברה טבעית באזור ארונות המטבח, שימנע את חזרתם המחודשת של הג'וקים בעתיד. ג'ל הדברה טבעית נחשב לדי יקר, לכן חברת הדברה לא תמהר להציע לכם אותו מיד. אבל אם תתקשרו עם ביטחון וידע בתחום, תוכלו להשיג חבילת הדברה ברחובות עם תנאים מעולים ומאוד משתלמים.

תמונה: הדברות גור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh