איך תמגן את העסק שלך?

איך תמגן את העסק שלך?

xמיגון העסק נחוץ עבורך כדי לשמור על הציוד היקר, הסחורה והרכוש מפני נזקי פריצות ומפני כנופיות הגנבים הפועלות בכל הארץ. כל בעל עסק משקיע את מיטב כספו ויכולותיו בעסק שלו, וכל פריצה או גניבה עלולה לגרום לו להפסדים קשים, לפגיעה בתדמית, לנטישת לקוחות ולקשיי תזרים מהם קשה להיחלץ. לכן, חשוב לבחור אמצעי מיגון יעילים ואפקטיביים, וכמובן לדאוג לביטוח מתאים לעסק, למבנה ולתכולה. בין אמצעי המיגון היעילים ביותר לעסק ניתן למנות סורגי ותריסי גלילה, שערים חשמליים, דלתות ביטחון, מערכת אזעקה, מצלמות וכדומה.

מיגון אפקטיבי בעסק שלך

בשנים האחרונות הולכים וגוברים מקרי הפריצה לעסקים בכל הארץ, המשטרה מגלה אוזלת יד ואינה מסוגלת לטפל בתופעה, ועסקים רבים סובלים מנזקים משמעותיים ומהפסדים כספיים גדולים. כדי למזער את מקרי הגניבות ואת ניסיונות הפריצה חשוב להתקין אמצעי מיגון יעילים כמו תריסי גלילה על חלונות ופתחי העסק, שערי גלילה עמידים וחזקים, סורגים ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים כמו מערכת מצלמות במעגל סגור, אזעקה מחוברת למוקד שמירה ואבטחה וכיוצא בזה.

לורן מחברת אינטרמטאל המתמחה בייצור והתקנת תריסי, סורגי ושערי גלילה לעסקים, ממליץ להתקין בכל עסק פתרונות מיגון יעילים המקשים על פורצים לחדור למתחם העסק. לדבריו, כאשר פורץ מגלה אמצעי מיגון עמידים כמו תריסי גלילה איכותיים ושערים נגללים חשמליים, הוא לרוב יעדיף לעבור לעסק אחר ולא ינסה להתמודד עם המיגון האפקטיבי. לכן, זו השקעה משתלמת בכל עסק, מעבר לכך כאשר רוכשים ביטוח לעסק מחברה זו או אחרת, לרוב נדרשים להתקין אמצעי מיגון שהחברה מייצרת במפעל, בהתאמה מושלמת למאפייני בית העסק ולסיכונים הקיימים.

אמצעי מיגון מומלצים לעסק שלך  

כדי שתוכל לישון בלילה בשקט ועל מנת להגן על הציוד, הרכוש ותשתיות המבנה בעסק, עליך לדאוג למיגון יעיל ולביטוח מתאים. יש בשוק מגוון פתרונות מיגון, ביניהם אמצעים פיזיים כמו שער גלילה חשמלי לסגירת פתחים בגדלים שונים, תריסי וסורגי גלילה למיגון חלונות ופתחים שונים בעסק, שער כניסה עם אינטרקום למניעת כניסת זרים ואורחים לא רצויים ועוד.

כמו כן, מומלץ להתקין פתרונות מיגון טכנולוגיים כמו אזעקה המחוברת למוקד שמירה ומצלמות במעגל סגור. חשוב לשים לב כי מערכת האזעקה שולחת התראה לבעל העסק בכל ניסיון פריצה, וכדאי לחבר את המערכת למוקד שמירה ואבטחה. כך, בכל ניסיון פריצה צוות סיור נשלח למקום ומעדכן את בעל העסק.

עם זאת, אין לוותר על אמצעי המיגון היעילים ביותר כמו שערי ותריסי גלילה, זהו מחסום יעיל נגד פורצים, וכך שומרים על הציוד והרכוש בעסק, וגם ניתן להוזיל את עלויות הביטוח. כדי לבחור באמצעי המיגון לעסק שלך מומלץ לפנות לחברה המתמחה בנושא על מנת להתאים את הפתרונות היעילים ביותר בהתאם למיקום וסוג העסק, ובהתאמה לתקציב ולצורכי המיתוג והעיצוב. יש בשוק אמצעי מיגון אפקטיביים בעיצוב מרהיב, המיוצרים מחומרי גלם עמידים במיוחד, נגד פורצים ובפני נזקי מזג האוויר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh