Girls Night Out – ערב בנות בתל אביב

Girls Night Out – ערב בנות בתל אביב

העיר הגדולה מחכה לכן. תל אביב היא בירת הבילויים האולטימטיבית של ישראל ואם חיפשתן לחגוג ביחד סופ"ש שכולו בנות – זו העיר בשבילכן. תל אביב מפתיעה ומרגשת כל פעם מחדש עם אטרקציות בכל הסגנונות האפשריים. מוזמנות לגבש את החברות הכי טובות לקראת חופשה משותפת או לילה בלתי נשכח – תלוי בכן. מסיבת רווקות, יום הולדת לחברות הכי טובות או פשוט סופ"ש ולילה לבנות בלבד.
אספנו עבורכן את הפעילויות והלוקיישנים שאסור לפספס בתל אביב מהיכלי ספא דרך שופינג ועד חוויות קולינריות וחיי לילה סוערים. בחרו תאריך, ארזו תיק וצאו לכבוש את תל אביב.

לפני הכל, מומלץ למצוא מלון בוטיק בתל אביב מול הים, כדי שתיהנו מנוף קסום של שקיעות. קיימים מלונות בוטיק עם סוויטות אקסקלוסיביות ובריכה בה תוכלו להתחיל את החגיגה, ארוחת בוקר מענגת ועוד פינוקים לשדרוג סוף שבוע נשי חלומי.

פינוקים – לנשים בלבד

אין כמו לבלות יום מרגיע בספא, להשיל את טרדות היום יום ולהתמסר להנאה, איזון בין גוף לנפש במקום אחד, כל אחת עם עצמה וכולם ביחד. ספא כולה הוא ספא לנשים בלבד. הספא ממוקם בנמל תל אביב ופונה לנוף הים התיכון ומציע מגוון טיפולים וחבילות ספא. בנבחרת הטיפולים מככבים אבנים חמות, עיסוי ארומתרפי, עיסוי רפלקסולוגיה, עיסוי שוודי וגם ספיישלים של המקום כמו חוכמת המרווה המבוססים על מרווה, עיסוי שחרור ממתחים, טיפול פרדס התענוגות באווירה פרדסית ובריח הדרים. כמו כן, טיפולי פנים, מניקור והכל באווירה של התחדשות. תשובו לשגרה עם המון אנרגיות.

שופינג באווירה היסטורית

מתחם התחנה בתל אביב הוא מסוג המקומות בהם נדמה שהזמן עצר מלכת. המקום שימש בעבר תחנת רכבת ועבר שיפוץ מאסיבי וכיום הוא לב סצנת הבילויים שבין תל אביב ליפו. תיהנו כאן משלל אירועי תרבות ושילוב מנצח בין מסעדות, בתי קפה וברים וכן שופינג חווייתי. מקומות קונספטואליים כמו חנות של מוצרי ים המלח, חנויות נעלים, בוטיקים של אופנת עילית ועוד. לאחר מכן, תוכלו לשוטט בנווה צדק ולגלות את מגוון הבוטיקים הקסומים בשכונה הציורית.

עצירה למטעמים

מחפשות מסעדה טובה בעיר? תל אביב מציעה סצנה קולינארית עשירה להפליא. מסעדה מומלצת היא טאיזו בדרך מנחם בגין. תערובת ססגונית בין אוכל רחוב בהשראה אסיאתית מהודו, סין, תאילנד, ויאטנם וקמבודיה בניצוחו של השף יובל בן נריה. התפריט כולל מנות כמו סשימי, ירקות סיניים, מולים, שיפודי שוק טלה והתחושה היא של טיול סטייליסטי במזרח הרחוק דרך הטעמים הייחודיים של אסיה.

חופשי על הבר

רגע לפני הבילוי של הערב, מוזמנות לגשת לאחד מהברים הלוהטים בעיר שנבחר מספר פעמים לבר הטוב ביותר בתל אביב. אימפריאל השוכן ברחוב הירקון בעיר. הבר מציע שלל קוקטיילים יצירתיים במקום שמעוצב בסגנון אסיאתי קולוניאלי, מוסיקת סווינג סוחפת ונבחרת מרשימה של קוקטיילים מרעננים בהשראה דרום אמריקאית, טרופית, קוקטיילים על בסיס קוקוס, רום ופירות ואפשר לשלב עם נשנושים ומעדנים בצד כמו דגים מלוחים טריים, פירות ים וסלטים.

לכבוש את רחבת הריקוד

סיום נהדר ליום בנות נהדר הוא במועדון לילה, כשתוכלו להסתער על רחבת הריקודים ולפרוק אנרגיות עד השעות הקטנות של הלילה. מועדון הריקודים Pasáž נחשב לאחד הבולטים בסצנת ההיפ הופ אבל לא רק. הוא מרבה לארח תקליטנים שמנצחים על החגיגה במחוות לראפרים אגדתיים, ערבי בלוז וג'אם סשן שייקח אתכן אל תוך הלילה. במקום גם בר והכל באווירה ייחודית ואופנתית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh