לבחור אולם אירועים: דגשים ועצות

לבחור אולם אירועים: דגשים ועצות

המשימה מספר 1 בתכנון חתונה: בחירת המקום. ולפני שאתם מחפשים התגשמות של פנטזיית המקום המושלם, הנה כמה פרטים מציאותיים שכדאי לברר כשאתם מוצאים גן או אולם אירועים שנראה כמו "האחד" בשבילכם.

זה נכון: בחירת אולם לחתונה או גן אירועים הרבה פעמים מוכרעת בזכות הרגש: כשפוגשים את המקום האחד שבאמת עושה לכם את זה, גם אם חיפשתם אולם אירועים באשדוד ומצאתם בכלל גן אירועים בראשון לציון שכבש אתכם מן השנייה הראשונה, או אם חשבתם על תקציב מסוים ולפתע גן אירועים מיוחד שבה את תשומת לבכם ושכנע אתכם להשקיע יותר.

ובכל זאת כדאי לא להתפתות רק אחרי מראה עיניים והרגשת הלב, אלא גם לחשוב על הצד הפרקטי כדי לוודא שבאמת אותו מתחם גן ואולם אירועים מומלץ בנס ציונה שראיתם, למשל, הוא אכן המקום הנכון עבור האירוע שלכם, ואתם גם מכוסים ובטוחים על כל מקרה שלא יקרה.

אז הנה כמה דברים שחייבים לברר לפני שסוגרים וחותמים חוזה עם מתחם אירועים.

רישיונות וכשרות

אולי אינכם שומרי מסורת, אולי רישיון מכבי אש הוא הדבר האחרון שמעניין אתכם במחשבה על איזה אולם אירועים במרכז כדאי לבחור, אבל התעודות הללו חשובות: בשביל חתונה דרך הרבנות חייבים מקום כשר וכן תעודת כשרות בתוקף, וכדי שלא תגלו בתקשורת שהאולם שלכם נסגר לצמיתות בגלל היעדר רישיון עסק חייבים לבדוק שכל הרישיונות והאישורים שלו מסודרים כשורה.

תנאי ביטול

הדבר העוד יותר אחרון שרוצים לחשוב עליו כששקועים בהתרגשות של תכנון חתונה זה האפשרות שאולי משהו רציני ישתבש בדרך. זה לא חייב להיות סוף הזוגיות, אבל בעיות ואסונות יכולים להתרחש – מאסון במשפחה או מלחמה, ועד תקלה חמורה באולם האירועים (הצפה, סגירה וכו'). כדאי להוסיף לחוזה עם התחם השמחות סעיפים הנוגעים לתנאי ביטול מפורטים, בין אם הביטול מגיע מהצד שלכם או מצד מתחם השמחות.

מזג אוויר לא צפוי

אם אתם סגורים על אולם אירועים ממוזג או מחומם, המשיכו הלאה לסעיף הבא. אבל אם אתם מסתכלים דווקא על גני אירועים במרכז כדאי שתתכוננו לכל האפשרויות מבחינת מזג האוויר. כיום בארץ יכול להיות גשם מטורף באמצע חודש יוני הלוהט, או שרב בפברואר – הכל יכול להיות. לכן אם האירוע בחוץ, דברו עם צוות גן האירועים כדי ללמוד אם יש במקום מוכנות למזג אוויר לא צפוי, גשם, שרב או רוחות, כדי שלא ישבש את חתונתכם (למשל, אוהל קירוי לגן, מאווררים לפיזור ועוד).

אקוסטיקה

מכירים את התופעה שבה רחבת הריקודים צורחת בקולי קולות ופתאום כל האורחים המבוגרים נעלמים מהחתונה כי הם סובלים מהווליום? אולם שמחות עם אקוסטיקה טובה ימנע את זה, בעוד שבמקום עם אקוסטיקה רעה גם סתם דיבורים בין האורחים יכולים ליצור קקפוניה שלמה.

חנייה

אם אתם מתושבי המרכז, אתם בוודאי יודעים שחיפוש חנייה יכול לפעמים להיות סיוט מוחלט באזורים מבוקשים. לכן אם בחרתם מתחם אולם וגן אירועים מומלץ ברחובות במקום בעייתי, בלב עיר או אזור בילויים עם מיעוט חניות, כדאי לברר מה הפתרונות לחנייה שמציע האולם או סביבותיו – אחרת האורחים יגיעו באיחור, מותשים מסיבובי החנייה בכל האזור.

המידע שיתוף עם: VI EVENTS ויה: בית לאירועים בלב הפרדסים

מתחם יוקרתי לאירועי פאר והדר למבני עניין באיכות.

ניתן לערוך במקום שמחות קטנות ואינטימיות וכן כנסים עד שמונה מאות משתתפים.

שילוב מרהיב של גן ומתחם של אולם-גדול מימידים, כולל קירוי חורף ייחודי.

חתונות בלתי נשכחות נערכות במתחם של ויה VIA EVENTS מידי ערב תוך שמירה על איכות מוקדפת.

שילוב נדיר של מטב ברמת פרימיום שף – עם מנות שנראות ונטעמות כמו במסעדות יוקרה מהמובילות בעולם.

כלל הפרודקטים מבוססים על תוצרת מקומיות סופר טריה ואיכותית.

תוכלו לצפות בסרטונים בערוץ היוטיוב של המתחם בחיפוש מהי ברשת.

מיקום נהדר ומרכזי על צומת החולשת על זרימת תנועה מצפון ומדרום כאחד.

ללא בעיות חנייה, ללא צורך בהילכה על שטחי עפר וללא סיבובים מיותרים בעיר או מחוצה לה.

שהיה במזל טוב ואל תשכחו תמיד לקרוא את האותיות הקטנות ולא לחתום על מה שלא מבינים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh