כל מה שרציתם לדעת על הלבנת שיניים ולא היה לכם את מי לשאול

כל מה שרציתם לדעת על הלבנת שיניים ולא היה לכם את מי לשאול

הטכנולוגיה המתקדמת שקיימת בענף רפואת השיניים מאפשרת לכל מי שלשיניו השתנה הגוון הלבן לעבור טיפול הלבנת שיניים. מדוע עולה הצורך בכזה טיפול? מהן השיטות הנפוצות? מה חשוב לדעת לפני שמתאמים? ולמי הטיפול מתאים? כל שצריך לדעת על הלבנת שיניים, בקיצור.

הלבנת שיניים זהו טיפול אפקטיבי אשר נותן מענה לשיניים שהתכהו והגוון שלהן הפך לצהוב, אפור או חום. מדובר באחד הטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית ולא בכדי. ישנן סיבות שונות ומגוונות להתכהות השיניים, ביניהן: שתיית משקאות כהים כמו תה, קפה, או קולה, היגיינה לא טובה, עישון, נטילת תרופות ואף גנטיקה.

השיטות להלבנת שיניים

ישנן שלוש שיטות עיקריות להלבנת שיניים ואלו הן:

  • הלבנת שיניים כללית – טיפול זה מתבצע במרפאה וכולל שימוש בג'ל הלבנה ואקטיבציה (על ידי אור). במהלך הטיפול מי החמצן חודרים לתוך השן ומשיגים את גוון השיניים הרצוי בזמן קצר.
  • הלבנת שיניים ביתית – שיטה נוספת להלבנת שיניים נעשית בבית, כנגזר משמה. הטיפול כולל שימוש בסדים שהוכנו מבעוד מועד בהתאם לתבניות השיניים. השימוש בחומר מרוכז פחות דורש שימוש יומיומי לפרק זמן מסוים כדי להשיג את התוצאות הרצויות.
  • הלבנת שיניים משולבת – עוד שיטה נוספת להלבנת שיניים משלבת בין הטיפול במרפאה לבין הטיפול הביתי. הלבנת שיניים משולבת תהיה הבחירה הנכונה במקרים בהם התהליך קשה יותר ולכן דורש מספר פגישות וחיזוק ביתי.

מה חשוב לדעת?

לפני שפונים לטיפול הלבנת שיניים, כדאי לתאם טיפול עם שיננית על מנת להסיר כתמים על השיניים שנגרמו מקפה, צבעי מאכל, ניקוטין ועוד. טיפול מסוג זה יכול להוביל אף לשיפור במראה השיניים לפני יישום ההלבנה. יש לציין כי טיפול הלבנת שיניים יעיל על שיניים בלבד ולא ניתן להלבין באמצעותו כתרים או סתימות. כמו כן, יש לבדוק שהטיפול מתבצע במקום בעל מוניטין, אשר עושה שימוש בחומר איכותי שעומד בכל התקנים הנדרשים של משרד הבריאות, ה-FDA, וה-CE. כאשר הלבנת שיניים נעשית באמצעות חומרים איכותיים ומאושרים לשימוש היא אינה אמורה לגרום נזק לשיניים, אלא רק להיטיב עם המראה שלהן בתום הטיפול.

הלבנת שיניים מתאימה לכל אדם ובכל גיל כל עוד מצב החניכיים תקין ואין על השיניים נגעים עששתיים. במרפאת השיניים של ד"ר ג'רי כהן מתמחים בטיפולי הלבנת שיניים ומקפידים על עבודה איכותית ועל שימוש בחומרי הלבנה אשר עומדים בכל התקנים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh