מלונות בוטיק מומלצים בישראל

מלונות בוטיק מומלצים בישראל

בשנים האחרונות הוקמו מלונות בוטיק חדשים ואיכותיים ברחבי ישראל, בעיקר באזור המרכז. מלון בוטיק מציע חוויית אירוח מלהיבה וייחודית, בבית המלון יש מספר מועט של חדרי אירוח מעוצבים ומאובזרים היטב, מתקני נופש ופנאי, טרקלין בר מושקע ולרוב יש גם מסעדה איכותית עם מנות גורמה, חדר כושר ובריכת שחייה מקורה או פתוחה תחת כיפת השמיים.

אם אתם מחפשים מלון בוטיק איכותי ומפנק לחופשה קסומה ומהנה בישראל, לפניכם מספר המלצות על מלונות הבוטיק הטובים ביותר, לפי אזורים:

מלונות בוטיק מומלצים בדרום

מלון בראשית במצפה רמון

מלון בוטיק ייחודי השייך לרשת ישרוטל וממוקם במצפה רמון, על המצוקים הנישאים מעל המכתש. המלון מציע חוויית אירוח יוקרתית, חדרים מעוצבים עם מרפסת לעבר הנוף המדברי, ישנם גם חדרי אירוח מפוארים עם בריכה פרטית. המלון מציע מתחם ספא יוקרתי, בריכת שחייה מרווחת מול הנוף המרשים, מסעדת גורמה ומתקנים נוספים.

אתר אינטרנט – מלון בראשית

מלון סוליי בוטיק אילת

מלון בוטיק השוכן בחוף הצפוני, במרחק הליכה קצרה מהים, ובלב אזור הבילויים וטיילת החוף הקסומה. המלון מציע 73 חדרי אירוח מרווחים ומאובזרים היטב, בריכת שחייה גדולה עם מיטות שיזוף ושמשיות מסביב, חדר כושר, טיפולי ספא, לובי מפואר וחדר אוכל.

אתר אינטרנט – מלון סוליי

מלונות בוטיק בצפון

באזור הצפון הוקמו בשנים האחרונות מלונות בוטיק חדשים ומפוארים המבטיחים חוויית אירוח יוצאת דופן ושלל פינוקים לכל האורחים. בין המלונות המומלצים:

המלון הסקוטי טבריה

מלון בוטיק מלא קסם המציע אווירה מלהיבה וייחודית, המלון שוכן במבנה אבן עתיק, מול חופי הכנרת והרי הגולן. במלון יש חדרי אירוח מעוצבים, מסעדה מעולה עם הופעות חיות, לובי בר מעוצב עם אווירה אותנטית, מרכז בריאות וספא וגינת נוי מטופחת.

אתר אינטרנט – המלון הסקוטי

מצפה הימים

מלון בוטיק יוקרתי המציע 96 חדרי אירוח וסוויטות, בריכת שחייה, מתחם ספא מפואר עם מתקנים וחדרי טיפולים, מסעדת שף ידועה עם מנות גורמה מוקפדות וטעימות, גינה גדולה ומתקנים נוספים.

אתר אינטרנט- מצפה הימים

מלונות בוטיק במרכז

אם אתם מתכננים חופשה בתל אביב והסביבה, כדאי לכם להזמין מלון בוטיק בתל אביב במיקום מרכזי. כך תוכלו להגיע בנוחות ובמהירות לאזורי הבילוי והקניות בעיר הגדולה, וליהנות משילוב מושלם בין חופשה מלהיבה וגדושה בחוויות ואטרקציות לבין נופש יוקרתי במלון בוטיק איכותי ומפנק.

עלמה

מלון הבוטיק עלמה נמצא במרכז העיר, במרחק קצר משדרות רוטשילד, ברחוב שקט ופסטורלי. המלון הוקם במבנה היסטורי לשימור, יש בו 15 חדרי אירוח המעוצבים בסגנון אקלקטי וייחודי, כל חדר מעוצב באופן שונה. המלון מציע מסעדת שף טרנדית, לובי בר מפואר, בר על הגג ועוד.

אתר אינטרנט – מלון בוטיק עלמה

מלון אינדיגו

אחד ממלונות הבוטיק המומלצים בתל אביב, המלון נמצא במיקום מרכזי, קל להגיע ממנו לכל חלקי העיר. במלון חדרי אירוח מרווחים ומאובזרים היטב, מתחם ספא יוקרתי עם חדר טיפולים, בריכת אינפיניטי על הגג, מסעדה בסגנון ביסטרו בר צרפתי המגישה מנות גורמה איכותיות ובר ליד הבריכה.

אתר אינטרנט- מלון אינדיגו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh