אודישנים לרגל פתיחת חוגים ייחודיים: בני 5 עד 25 עולים לבמה!

אודישנים לרגל פתיחת חוגים ייחודיים: בני 5 עד 25 עולים לבמה!

המחלקה לקליטת עליה בעיריית רחובות עורכת אודישנים לחוגי הבמה החל ממחר. האודישנים ייערכו בתאריכים 03.10, 08.10, 10.10 ו-17.10 בשעות 17:00 -20:00, באולם "יד לבנים" רח' הבנים 10. אילנה תבוריסקי, מנהלת המחלקה לקליטה: "המטרה איננה לחלק ציונים אלא לגלות ולפתח כישרונות, להוסיף צבע ועשייה לחיי הילדים ומשפחתם".

יוזמה  חדשה ברחובות – עיריית רחובות באמצעות המחלקה לקליטת עליה יחד עם בית הספר לריקוד 'באילנס', תיאטרון  Emotions ובית הספר לריקוד The Care Academy Israel מזמינים ילדים וצעירים בני 5 עד 25 לנסות את כוחם ואת הכישרון הטמון בהם בתחומים השונים של אמנויות הבמה.
החל ממחר, יתקיימו מבחני במה  בשלושה מועדים בחודש אוקטובר לחוגים הבאים:
• חוג מופע של זמרה וריקוד – זוהי הבחירה טובה ביותר גם לילדים וגם להוריהם, למי שאוהב לשיר, לנוע, לרקוד – אבל גם ל"לכודים" ו"קפואים" שבינינו – המתביישים והחוששים, למרות הרצון והכישרון הטמון.  מורי החוג ינחו את המתלמדים כיצד להפוך לאמן של ממש, להרגיש נוח על הבמה, לשיר יפה ולנוע כמו שצריך.
• ריקודים ספורטיביים וסלוניים – גם ריקוד וגם ספורט.
• ריקודים לטיניים –  החן וההידור שבתנועה ויציבה נכונה, תלבושות ססגוניות – זוהי מגמה ייחודית ביופייה.
• ריקודי עם – מורשת ריקודים מהארץ  ומן העולם, מגוון סגנונות, מיטב מסורות הריקודי העמים.
• שיעורי הריקוד האירי המסורתי נועדו הן לילדים בני 5 ומעלה והן למבוגרים, למתחילים ולמקצוענים כאחד.
• האקדמיה לאופנה – סטייליסטים מנוסים ילמדו גם את הקטנים שבאדונים והגבירות את יסודות הטעם הטוב, ובני העשרה יכירו מקרוב מגמות עכשוויות באופנה ובסגנון. אתנו קל להיות אופנתי!
• בית הספר לזמרה של אנה טימופיי לילדים בני 6 עד 12 – למי שרוצה לשיר בצורה מגניבה ומקצועית.
האודישנים ייערכו על ידי אנשי מקצוע בתחום, וביניהם –
סרגיי פלך ואנה רוּדוי – רקדנים וכוריאוגראפים ברמה בינלאומית, הזמרת אנה טימופיי – זוכת תחרויות בינלאומיות רבות, פינליסטית בפרויקט X-Factor; נתי גייל – זמר, שחק ומפיק מוסיקלי; תיאטרון הריקוד "Emotions" – דואו הרקדנים אנטיזור עבדולאייב ודמיטרי מרקוב. זוכי תחרויות בינלאומיות, הפועל תוך אימוץ של חידושים בעולם המחול ושילוב נועז של ז'אנרים שונים בהם הג'אז, הבלט הקלאסי, הפלמנקו והוואלס הלירי; מרינה פרומקין ופבל קולסוב – סדנת הריקוד האירי המקצועי – מרינה ופאבל מורים בביה"ס למחול The Carey Academy Israel, זוכי פרסים ובעלי ניסיון עצים בתחרויות בינלאומיות.

לפרטים והרשמה: יוליה  054-2840422, אלכסיי 054-5368188, המחלקה לקליטת עליה  08 – 9496578/9/0

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh