לימוד אנגלית לילדים

לימוד אנגלית לילדים

בגיל מוקדם תמצאו שישנם ילדים שממש אוהבים את השפה האנגלית, מתחברים אליה ונהנים ללמוד אותה ואחרים שממש שונאים את השפה ומשתדלים להבריז מהשיעורים בבית הספר. בין אם ילדיכם פשוט אינם מתחברים לשפה בבית הספר או שאתם רוצים לחזק את השליטה שלהם בשפה – תוכלו לשבץ אותם אצלנו לאחר מקורסי האנגלית שלנו לילדים והילד שלכם יוכל ליהנות מלימודי אנגלית עם קבוצת ילדים ברמתו.

מהן היתרונות של לימוד בקבוצה?

שיטות הלימוד שלנו בכל קורס אנגלית לילדים שלנו מסייעות לילדים לשלוט ברזי השפה האנגלית, כולל דיבור והגייה דקדוקית נכונה. לימוד בקבוצת ילדים בגילו מסייעת לילד שלכם ליהנות מהליך הלימוד, תוכלו שהוא יכול להתנסות בשיחות באנגלית עם ילדים אחרים בגילו וברמתו. הילדים ישמעו אחד את השני מדברים באנגלית וכך יוכלו ללמוד מהטעויות אחד של השני ולהפוך את זה למעין משחק. הם יקבלו יותר ביטחון ככל שיתקדם הקורס ויתחילו גם לאהוב את השפה ויוכלו להתחבר אליה.

האם אפשר גם ללמוד לבד?

במידה והילד שלכם מעדיף ללמוד לבד את השפה תוכלו לרכוש עבורו קורס דיגיטלי ללימוד אנגלית. תכני הקורס מותאמים לילדים ולרמות שונות. הילד שלכם יוכל לשבת על מחשב בבית או בכל מקום שיבחר ולצפות בשיעורים המוקלטים, לקבל תמיכה בעת הצורך וכן לחזור על הצפייה בשיעורים כמה שירצה וכמה שיצטרך. לשיעורים השונים יצורפו דפי עזר וכן דפי עבודה אותם יוכל למלא. לכל קורס יהיו גם מבחנים ותוצאות על מנת לבחון את מה שלמד.

לסיכום; לימוד אנגלית לילדים הוא לא דבר מסובך כל כך. כל שהילדים צריכים הוא מעט ביטחון, מסגרת לימודית המתאימה להם וכן להתחבר יותר לשפה ולהסיר את ההתנגדויות שאולי עשויות לעלות בבית הספר בשיעורים הרגילים. ברגע שתהליך הלימוד הופך למהנה ונעים יותר עבור הילד ניתן יהיה לראות גם תוצאות בשטח.

אינגליש סנטר בית ספר ללימוד אנגלית בראשון לציון  |  כתובתינו: קניון רוטשילד, רחוב רוטשילד 45 קומת משרדים 3, ראשון לציון  |   1700-077-075 לשיחת יעוץ התקשרו  

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh