ארגז כלים להורות טובה יותר…

ארגז כלים להורות טובה יותר…

ביה"ס העירוני להורים מרחיב את פעילותו ופותח שנה עם מגוון רחב של סדנאות להורים ביניהן סדנאות לאימהות לאחר לידה, לילדים בגיל הרך, להורים לילדים עם בעיות קשב וריכוז וסדנה חדשה למשפחות המתמודדות עם בעיות אכילה

ביה"ס העירוני להורים של החברה העירונית רחובות, מרחיב את פעילותו ופותח שנה עם מגוון רחב של סדנאות להורים. השנה מציע בית הספר מגוון סדנאות ביניהן סדנאות לאימהות לאחר לידה, סדנאות להורים לילדים בגיל הרך, סדנאות להורים לילדים עם בעיות קשב וריכוז וסדנה חדשה למשפחות המתמודדות עם קשיים ובעיות אכילה שלצערנו מאפיינות את העולם המודרני.

הסדנאות מבוססות על תפיסתו של ביה"ס העירוני להורים שהנה ליצור סביבה המנגישה מודלים וידע מהעולם האקדמי והמקצועי לכל סוגי המשפחות באופן חוויתי וקצר מועד ולא דרך סדנה ארוכת טווח המצריכה להתחייב למועדים קבועים. בשנה זו ביה"ס העירוני להורים שובר את המודלים המסורתיים והמוכרים ומשלב בסילבוס הסדנאות מומחים מקומיים עם מסרים חדשניים ומודליים ייחודים לשיפור האקלים המשפחתי הן לטובת הילד והן לטובת ההורים, מרבית המנחים הינם בוגרי מכון אדלר.

בנוסף לסדנאות הקבוצתיות, בשנתיים האחרונות עשרות הורים ביקשו הדרכה הפרטנית ממומחי ביה"ס העירוני להורים והביקוש ממשיך לצמוח לצד הרישום לסדנאות הקבוצתיות.

לדברי יוספה חליבה, מנכלי"ת החברה העירונית רחובות: "על מנת להצליח בהורות אנו צריכים לקבל ארגז כלים מהמומחים בתחום שיסייעו לנו לפעול נכון בשוטף או בעת אתגר כזה או אחר מול הילד. בתכניות השנה נתנו מענה להורים רבים המתלוננים על חוסר גבולות וקשיים כאלו ואחרים מול הילדים. ביה"ס מציע במספר מפגשים, ללמוד ולשנות את השפה והאקלים בבית על מנת לגדל ילדים מאושרים, וכהורים להרגיש שאנו עושים כראוי".

לדברי אודי קדם מנהל המחלקה לתרבות ידע והשכלה ומנהל ביה"ס העירוני להורים:  "הורים חייבים ללכת ללמוד, לא ניתן לצפות מהילד להתקדם ברמה האישית והחברתית ללא תהליך שההורה שותף בו. העידן בו אנו שותפים לו יוצר הזדמנויות רבות אך גם סיכונים. כל ההורים חייבים לקבל הדרכה ותמיכה כחלק מבניית התשתית והעתיד המשפחתי".

במקביל לסדנאות מתקיימות גם הרצאות על זוגיות, תוקפנות ברשת, צרכים מיוחדים ואבהות. והשבוע התקיימה במכללה העירונית רחובות הרצאה של איריס בר און, סקסולוגית מוכרת ומוערכת.

לפרטים נוספים באתר החברה העירונית רחובות וביה"ס העירוני להורים 08-9455824

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh