רנו קדג'אר – רמות אבזור והבדלים מרכזיים בין הדגמים

רנו קדג'אר – רמות אבזור והבדלים מרכזיים בין הדגמים

הקרוסאובר של רנו נחשב לאחד השחקנים הבולטים בשוק הקרוסאוברים המקומי. אבל שלא תטעו, ארבעת הדגמים של הקדג'אר אולי נראים דומים אך מחזיקים בשורה של הבדלים מרכזיים ברמות האבזור, סוג המנוע ונפחו. הנה סקירה קצרה של דגמי הקרוסאובר של ענקית הרכב הצרפתית.

סוג המנוע – בנזין מול דיזל

ארבעת הדגמים של רנו קדג'אר היפהיפיה מתבססים על שני סוגי המנוע הפופולריים בעולם – דיזל ובנזין. גרסאות ה 1.2 וה 1.5 של כל דגם מציעות חווית נסיעה איכותית, אולם שונה בתכלית בכל הנוגע לדרגת הזיהום ולצריכת הדלק. למעשה, מנועי הדיזל עומדים על זיהום אוויר בדרגות של בין 5-6 וגם מעניקים יתרון של ממש בנוגע למרחק הנסיעה בעבור כל ליטר של דלק.

אבזור פנימי – ריפוד שונה ומערכת שמע אחרת

בעוד שבגרסאות הלייף של רנו קדג'אר אתם תוכלו לבחור אך ורק ריפוד אשר מתבסס על אריג בגוון שחור, גרסאות האינסייט יאפשרו לכם ליהנות משילוב בין עור ובד – אשר בהחלט משפיע על המראה של חלל הפנים. גם מערכת הניווט והמולטימדיה אשר כוללות מסך 7 אינצ' אינן מופיעות כברירת המחדל בדגמי הלייף, אולם הן מגיעות ללא תוספת תשלום בגרסאות האינסייט.

אבזור חיצוני – יתרון עצום לדגמי האינסייט

דגמי האינסייט מגיעים עם אבזור חיצוני מרשים שפשוט לא קיים בדגמי הלייף. בדגמי האינסייט ניתן להבחין בגג פנורמי נפתח, במראות כהים ובמראות צד חשמליות – אשר ניתנות לשנוי בעזרת לחיצת כפתור אחת. כדאי גם להתעכב על הקוטר של חישוקי האלומיניום. בעוד שבדגמי הלייף ניתן להבחין בחישוקי אלומיניום בגודל של "17, בדגמי האינסייט מדובר על חישוקי אלומיניום בגודל של "19.

עלויות – השפעה ישירה של רמת האבזור ונפח המנוע

ההבדלים בין נפחי המנוע של הדגמים השונים ורמות האבזור בהחלט משפיעים העלויות הסופיות של כל דגם. בעוד שאת הקרוסאובר הבסיסי של רנו ניתן להשיג תמורת 139 אלף שקלים, גרסת הטורבו של רנו קדג'אר היפהיפיה ניתנת לרכישה בסכום של 157 אלף שקלים. בטווח, ניתן למצאו את גרסאות הלייף טורבו(דיזל) והאינסייט (בנזין) שנעות בין מחירים של 144 עד 152 אלף ש"ח.

רמת הבטיחות – זהה בכל הדגמים

כאמור, יש שוני משמעותי ברמות האבזור של כל דגם אך בכל הנוגע לרמות הבטיחות, העניינים הם זהים לחלוטין. כל הדגמים מצוידים במערכות לזיהוי של הולכי רגל, רכבים דו גלגליים ומצלמות שעוזרות לניווט ברוורס. כדאי גם לציין את בקרת הסטייה המובנית בכל דגם ואת מנגנון זיהוי תמרורי התנועה  – כיתרונות שאסור לזלזל בהן לפני שבוחרים במכונית קרוסאובר חדשה.

לסיכום, למרות שמדובר באחד הקרוסאוברים המתקדמים ביותר בשוק המקומי, יש הבדלים של ממש ברמות האבזור של הדגמים השונים. כך שבהחלט כדאי לקחת את העניין בחשבון לפני שמקבלים כל החלטה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh