חנויות פרחים מומלצות ברחובות

חנויות פרחים מומלצות ברחובות

אם אתם מחפשים חנויות פרחים אינטרנטיות מומלצות ברחובות בטח תשמחו לדעת שהגעתם למקום הנכון. עם זאת, הודות למגוון הרחב של חנויות פרחים אינטרנטיות בעיר הבחירה קשה במיוחד.

למזלכם החלטנו להרים את הכפפה ולספר לכם על חנויות הפרחים האינטרנטיות הטובות ביותר ברחובות, כך שלא תצטרכו אפילו לצאת מהבית כדי להצטייד בזר המושלם לכל מטרה שהיא.

פלורין

פלורין הוא אתר האינטרנט של קבוצת פרחים במשתלה שכוללת 2 משתלות : משתלה בפארק המדע ברחובות ומשתלה באשדוד. האתר מבוסס על פעילות של כ-40 שנה בתחום הפרחים והמשתלות כך שדבר אחד בטוח – אתם נמצאים בידיים הכי מקצועיות וטובות שיש

אתר זה נחשב למקצועי ולמגוון ביותר באזור רחובות, כך שכל מי שמחפש פרחים ברחובות ובאזור השפלה יוכל למצוא כאן את מבוקשו: זרי פרחים, סידורי פרחים, עציצים, מארזים וזרים לאירועים שונים החל מזרי כלה וכלה בגלגלי אבל. ועוד לא דיברנו על מגוון רחב של זרים ליולדות, צמחי גינה וזרי ראש…

החנות מבצעת משלוחים לכל האזור בטווח שבין באר יעקב, נס ציונה, יבנה ואשדוד שמבוסס על שירות ברמה הכי גבוהה שיש, איכות וטריות. ורק שתדעו – בהזמנה של מעל 200 ₪ המשלוח חינם, כך שאתם מרוויחים גם כאן.

אמנם מדובר בחנות וירטואלית אבל אתם יכולים ליהנות ממענה אנושי באמצעים שונים, למשל הטלפון, המייל, אתר האינטרנט של החנות או באמצעות יצירת קשר דרך הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם.

אמריקה ברחובות

למעשה, רכישת פרחים מחנות הפרחים פלורין מבטיחה שתיהנו מאיכות וממקצועיות בלי לוותר על השירות האישי. מרכז ההזמנות עומד לרשותכם בימים א-ה מ-08:00-20:00 ובימי ו' עד 13:00, כך שבטח היינו אומרים "אמריקה" אם לא היינו יודעים שמדובר בחנות פרחים ברחובות…

ובטח תשמחו לדעת שהרכישה מאובטחת בטכנולוגיה החדישה ביותר, כך שנדרש מכם רק להצטייד בכרטיס אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד, ישראקארד, דיינרס או אמריקן אקספרס. נציגי החנות יחזרו אליכם וישלימו את ההזמנה תוך 3 שעות מאישורה ע"י חברת האשראי, כך שאתם יכולים להסיר כל דאגה מלבכם.

עם זאת, מומלץ לציין בהערות ההזמנה בקשות ייחודיות, למשל רגישות או אלרגיה וכן שעות ומועד מסירה מדויקים. כמו כן, מומלץ להזמין ברכה כדי להבטיח שהמשלוח ייצא מהלב וייכנס ללב. אמנם הפרחים של החנות גדלים באהבה, אבל אין כמו ביטויי האהבה שלכם כדי להוסיף טאץ' אישי.

לסיכום

פלורין היא רק דוגמה לחנות פרחים אינטרנטית ברחובות ויש רבות כמוה, אבל אנחנו מרשים לעצמנו לעשות פרפראזה על דברי  המשורר ולהגיד ש-"אולי ישנן מוצלחות ממנה אבל מוצלחת כמוה אין".

ולמי שלא הבין את הרמז – אמנם יש חנויות פרחים ברחובות שהן מוצלחות וטובות, אבל חנות כמו פלורין לא תמצאו. ותסמכו על אנשי מכון וייצמן ופארק המדע שמשתמשים בשירותי החנות שהם יודעים מה טוב…

צילום: פיקסלס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh