מפעל ישראלי כחול לבן שמספק מזרונים ברחובות והסביבה בהתאמה אישית

מפעל ישראלי כחול לבן שמספק מזרונים ברחובות והסביבה בהתאמה אישית

מחפשים מזרונים אורטופדיים בהתאמה אישית ברחובות והסביבה? כדאי שתכירו את המפעל הישראלי שמייצר מזרנים אורטופדיים בהתאמה אישית לפי צורכי הלקוח ובמחירים סבירים לכל כיס.

ייצור מזרונים בהתאמה אישית לפי צורכי הלקוח

כאשר תגיעו למפעל המזרנים פולימדיה  אתם תוכלו לראות את תהליך הייצור של המזרנים שאתם עתידים לישון עליו,את השכבות המכילים את המזרן וכן ילווה אתכם יועץ שינה אשר יתאים לכם את המזרן בדיוק לפי המידות והמשקל שלכם.היועץ שינה במפעל יעזור לכם לבחור  דרגת הקושי אשר תתאים לגוף שלכם.זאת אומרת גם אם אתם אוהבים מזרן רך או קשה,לא בטוח שזה מתאים לגוף שלכם וזה עלול לגרום לכם לכאבים  ולכן  חשוב לרכוש מזרן בהתאמה אישית.מפעל פולימדיה מספק מזרונים ברחובות והסביבה עד לבית הלקוח במחירי מפעל ובמכירה ישרות לצרכן וככה חוסכים פערי תיווך!   מפעל פולימדיה מייצר בכל מידה אפשרית מזרון זוגי ומזרון יחיד.

מזרן רך או מזרן קשה?

איך נדע מה אנחנו צריכים מזרנים עם דרגת קשיחות רכה או דרגת קשיחות קשיחה? בסופו של דבר כל אחד מתחבר לדרגת קושי אחרת במזרן שלו אבל האם באמת מה שנוח הוא גם הכי מתאים? אז זהו שלא בטוח

האם בכל מותגי המזרונים הקיימים אתם יכולים לקבוע את דרגת קושי המזרן ואת החומרים שמכילים אותו? אז זהו שלא !

רק בעת ייצור מזרנים בהתאמה אישית במפעל לפי צורכי הלקוח שזה על פי המידות והמשקל שלו אפשר להתאים במדויק את דרגת הקושי הנכונה.כמובן לא דרך חנויות מזרונים ברחובות שצריכים להפטר ממלאי מסויים בסניף וינסו למכור בכוח.

סוגי שכבות המכילים את המזרן

כאשר אתם קונים ממפעל מזרונים קל יותר לתת ללקוח את כל סוגי השכבות והחומרים שהוא רוצה במזרן שלו, כולל עובי וס"מ מהחומרים. בין סוגי החומרים שתוכלו לשים במזרן שלכם:

מזרון ויסקו- ויסקו הוא מאין ספוג העשוי מפוליאוריטן הנותן למזרון יכולת למידה וזכרון של מבנה הגוף.חומר הויסקו רגיש לחום וכך הוא משנה צורה לצורה של הגוף ויכול לשנות מצב צבירה בצורה מדויקת.עקב כך מזרון ויסקו מעניק תמיכה מקסימלית לגב.

מזרון לטקס-חומר הלטקס מורכב מחומר אורגני בעלת גמישות.מזרון לטקס מופק משרף עץ הגומי, משמש לעיתים בפיתוחים שונים בענף השינה, ביניהם לייצור מזרנים.מזרון לטקס נותן פתרון לסובלים מבעיות גב וכאב בזכות הגמישות שלו אשר מתאימה את הצורה של הגוף על המזרן.חומר הלטקס דוחה אבק ולכן הוא מצויין לסובלים מאלרגיות שונות.

חומר הספוג-מזרוני ספוג אלו מעניקים שינה נעימה,בריאה ורכות מלטפת. משתמשים בטכנולוגיה חדשנית לייצור מזרוני ספוג המאפשרת שיטת חלוקת לחץ ייחודית, הרכבה של שכבות אנטומיות ותבניות אורטופדיות המתאימות את עצמן בהתאם לגוף.

מזרונים בירושלים עם תקופת ניסיון

יצא לכם לשמוע על מזרונים לתקופת ניסיון? ובכן אם לא שמעתם כדאי שתכירו שקיים דבר כזה וכדאי גם לרכוש מזרן עם ניסיון.התקופת ניסיון מתבטאת בזמן מסויים מוגדר מראש שבו הצרכן יכול להחליף את דרגת הקושי וחלק מהחומרים של המזרן בתקופה מסויימת ללא עלות נוספת.ונכון שאתם באים לאולם תצוגה אתם לא באמת יודעים בכמה דקות האלה שאתם שוכבים על המזרן אם הוא מתאים לכם או לא אז מזרון עם תקופת ניסיון יכול לעזור לכם בקבלת ההחלטה

המאמר נכתב בשיתוף פולימדיה תעשיות מזרנים בע"מ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh