מה זה פוטושופ

מה זה פוטושופ

אם אתם שואלים את השאלה מה זה פוטושופ אתם בהחלט במקום הנכון, בכתבה זו תקבלו את כל השימושים המפולאים של תוכנת הפוטושופ החל מיצירת מניפולציות על תמונות ועד להכנת רקעים מדהימים בשימוש בעולם הגרפיקה ממוחשבת. נוכל לראות את תוכנת הפוטושופ בכל מקום החל מעיצובי אריזות שאנו רואים מידי יום או על בקבוקים מסוימים שיש תמונה מדהימה. כל תמונה שנמצאת בעולם השיווק והפרסום עברה מניפולציה כזו או אחרת על ידי פקודות שתוכנת הפוטושופ מאפשרת. תוכנת הפוטושופ מגיעה מחברת אדובי האחראית על כל התוכנות הגרפיות שנמצאות כיום בשוק.

שימוש פוטושופ בעולם העיצוב גרפי

באמצעות תוכנת הפוטושופ אפשר להכין פרסומות או פליירים מעוצבים לקידום מכירות ועסקים שונים. נוכל לראות במודעות שונות בפייסבוק את היכולת של התמונות לקדם עסקים או מוצרים. ממשק התוכנה הוא בשפה האנגלית בצורה פשוטה וכלי התוכנה הם רבים ומגוונים לפעמים מרוב אפשרויות לא יודעים כיצד להתחיל לעצב. במסלולי לימודי מעצבים גרפיים וגרפיקאים פוטושופ נלמדת כתוכנה המרכזית ביותר תיק העבודות של הגרפיקאי או המעצב גרפי חייב להכיל עבודות עם מניפולציות על תמונות שנעשו בתוכנת הפוטושופ. הכנו במיוחד בשבילכם סרטוני הסבר מדהימים על פוטושופ תוכלו לראות איך עושים עיצובים מדהימים. הפוטושופ שימושית גם בעולם העיצוב הרב תחומי נוכל לראות צלמים שמוצאים בתוכנה פתרונות דיגיטליים או אדריכלים שמשדרגים את השרטוטים שלהם עם פוטושופ.

עבודה בעיצוב אתרי אינטרנט ובקבצים עם משקלים נמוכים מאוד

פוטושופ אלופה ביצירת אייקונים או הקטנה של משקלי תמונות, אתרי אינטרנט לא יכולים להכיל גרפיקות ששוקלות מגות או כבדים מאוד כי אחד החוקים של גוגל שדפים באינטרנט ישקלו מאוד נמוך ואם הם שוקלים מאוד גבוה הם יורדים בדירוגים של גוגל דהיינו מקבלים עונש. לכן מעצבי אתרי אינטרנט לומדים את התוכנה כדי לעצב את הכפתורים שאנו רואים באתרי אינטרנט וכמובן מקטינים את הגרפיקות כדי שיהיה אפשר לזוז בין העמודים בצורה מהירה. התוכנה פוטושופ נלמדת במסלולי בניית אתרים והיא שימושית ביום יום של כל מעצב או מעצבת אתרי אינטרנט.

לעצב מצגות עם תוכנת הפוטושופ

מצגות הוא אחד התחומים שפוטושופ מופיעה בו כל הזמן, כל מצגת אמורה להכיל תמונות או תרשימים מעוצבים וזה לא משנה אם המצגת הולכת להיות חברתית או לעולם העסקים פוטושופ תהפוך לכם כל תמונה סתמית ומשעממת למוכרת לעולם העסקים והשיווק או להבעת דרמתיות ולקידום מכירות. עיצוב מצגות תמיד ילך עם תוכנת הפוטושופ ואופן העבודה הוא יהיה בצורה הבאה, את העיצוב תכינו בפוטושופ ותשמרו כל קובץ בצורת קובץ תמונה JPEG  לאחר שעיצבתם את הסגנון שהכי התחברתם אליו תוכלו להכניס את זה לכל תוכנת מצגת שרק תרצו. כמובן שאפשר להוסיף לכל תמונה עיטורים גרפיים וליצור את התמונה מחדש עם מציאות חדשה.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh